Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Nu lytter jeg godt nok ikke til Opera, men det her er nu alligevel imponerende :th2: Manden på videoklippet vinder her semifinalen i "Britains Got's Talent" og sidenhen finalen... Manden var på det tidspunkt sælger af mobiltelefoner - er ret overbevist om, at det er han ikke mere. Læg mærke til dommernes udtryk før og ikke mindst under sangen.

Klippet fra finalen:
Det er vist ikke lige de talenter, som Bubber får ind i hans show :laugh:
Besvaret
Nu lytter jeg godt nok ikke til Opera, men det her er nu alligevel imponerende :th2: Manden på videoklippet vinder her semifinalen i "Britains Got's Talent" og sidenhen finalen... Manden var på det tidspunkt sælger af mobiltelefoner - er ret overbevist om, at det er han ikke mere. Læg mærke til dommernes udtryk før og ikke mindst under sangen.
Klippet fra finalen:
For nogle uger siden var der en artikel om vinderen på jp's hjemmeside, men jeg kan desværre ikke finde den lige nu. Det er dog ikke sådan, at han er helt ukendt indenfor operaverdenen, da han tidligere har været med i små operaopsætninger, og desuden har modtaget sangundervisning i den forbindelse... Så vidt jeg husker levede han en overgang af at spille opera, og man satte i den forbindelse hans oprigtighed på prøve, da mange ikke mente at han var den rette vinder, da man jo påpeger, at det skal være amatører der deltager... og han havde vist pyntet lidt på sandheden om at være en ægte amatør... Men uanset hvad, så synger den mand noget så fantastisk og hans forskræmte og underkuede udtryk er bare med til at underbygge det totale chok når man hører ham første gang...
Besvaret

Han har pt en kontrakt med Sony music, som han fik 2 dage efter han vandt BGT. Han var i København her i går eller så kommer han i dag, på rådhuspladsen. Og hans første CD er på gaden. Og ja, han har sq en flot stemme - på trods af opera heller ikke lige er min smag.

Besvaret

Jeg fatter hat af det der opera, men her er så lidt imponerende i den anden ende af skalaen a1264.gif Læg især mærke til benarbejdet: http://www.youtube.com/watch?v=Qk_qmC0E-pY :th2: Og nej der er ikke manipuleret med lyden, han er bare hurtig. Men dog ikke helt så hurtig på benene som verdens hurtigeste (Mike Mallais), som rammer stortrommen (stortrommerne) 1.034 gange i minuttet - det svarer sådan ca til at hver fod fyrer over 8 slag af i sekundet! Det kan man tjekke ud her: http://www.extremesportdrumming.com/WFDTV/Mike%20Machine%20WFD%20World%20Records%20256k.wmv :th2: Nåh, men hver sin smag, god weekend :D

Besvaret
Klippet fra finalen:
Han har blandt andet taget undervisning i 2 år på en Italiensk operaskole og her deltaget i kurser med for eks. Luciano Pavarotti ! så helt naturel er han jo ikke, men en flot stemme alligevel :th2:
Besvaret
Hvor er det sejt at vinderen af BGT hedder Polpot !!!! :th2:
Må sige at jeg også studsede noget over det navn - om det ligefrem kan kaldes sejt synes jeg er ret så tvivlsomt :eek: Ville seriøst overveje en navneforandring hvis det var mig...
Besvaret
Må sige at jeg også studsede noget over det navn - om det ligefrem kan kaldes sejt synes jeg er ret så tvivlsomt :eek: Ville seriøst overveje en navneforandring hvis det var mig...
Det hedder han så hellerikke, men Paul Pot. :)
Besvaret
Det hedder han så hellerikke' date=' men Paul Pot. :)[/quote'] Poul Pott faktisk.. men jeg skulle i hvert fald høre ekstra godt efter, da jeg kørte hjem fra arbejde igår, da jeg hørte at Pol Pot ikke kunne synge på rådhuspladsen pga han var blevet syg.. eller sådan lød det i hvert fald.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...