andy Skrevet August 27, 2007 Rapporter Skrevet August 27, 2007 Jeg har idag sendt brev til Transport ministeren samt til andre partier om vor problem over Øresund Jeg prøver at vedhæfte brevet men jeg tror at vi er mange som er utilfreds Andy[ATTACH]1530[/ATTACH]
Nenad Besvaret August 27, 2007 Rapporter Besvaret August 27, 2007 Jeg har idag sendt brev til Transport ministeren samt til andre partier om vor problem over Øresund [ATTACH]1530[/ATTACH] Hej Andy God ide, men jeg tror ikke at det hjælper meget. Har du lagt mærke til at selv medarbejderne er trætte på den strækning? Stank i toget, især i de svenske togvogne. Ruder man ikke kan kikke ud af pga. skidt eller også er de smadret. Jeg har kun pendlet i 2½ pr, men det er nok til at se hvor meget deres standard er faldet, nok til at se at deres medarbejder er trætte osv. Mvh Nenad
Thomas Besvaret August 28, 2007 Rapporter Besvaret August 28, 2007 Jeg har idag sendt brev til Transport ministeren samt til andre partier om vor problem over Øresund Jeg prøver at vedhæfte brevet men jeg tror at vi er mange som er utilfreds Andy[ATTACH]1530[/ATTACH] Du burde måske have brugt stavekontrol, at sende et brev med så mange stavefejl virker ikke særligt seriøst. Men godt initiativ:)
Skaanebo Besvaret August 28, 2007 Rapporter Besvaret August 28, 2007 Der er desværre også et forkert link i dit brev til denne side på nettet... Virker til at det er gået lidt for hurtigt med at få skrevet til ministeren til at få tjekket alle detaljer.
Toft Besvaret August 28, 2007 Rapporter Besvaret August 28, 2007 Citat fra dit brev: "På vegne af pendlerne på strækningen Øresundsforbindelsen. Vi er en gruppe af pendlere som benytter toget til DK fra SE i hverdagene men nu syntes vi at vor tålmodighed er opbrugt med DSB". Når nu du tillader dig at skrive "På vegne af pendlerne på strækningen Øresundsforbindelsen", så har du inkluderet mig og en hel del andre, der ud over at arbejde i hverdagene, også arbejder hver 2. weekend. Så selv om du og en hel del andre er trætte af togene i hverdagene, så kan jeg love dig for at de ikke kører bedre i weekenderne, tvært imod! ...godt jeg selv er færdig med at pendle med toget nu...
Guest Supermule Besvaret August 28, 2007 Rapporter Besvaret August 28, 2007 De ser mig cykle over broen, før de ser mig købe en togbillet...........
SanneJ Besvaret August 28, 2007 Rapporter Besvaret August 28, 2007 Inställda tåg över Öresundsbron Två tåg mellan Malmö och Köpenhamn har vid lunchtid på tisdagen ställts in, uppger Skånetrafiken. Det är tåget 12.43 från Köpenhamn till Malmö och tåget 13.42 från Malmö till Köpenhamn som har ställts in. Skånetrafiken uppger att man inte fått något besked om varför tågen inte går. Sveriges Nyheter Publicerad: 2007-08-28 Måske du kan få skånetrafikken med i dit klagebrev:o
Schacke Besvaret August 28, 2007 Rapporter Besvaret August 28, 2007 De ser mig cykle over broen' date=' før de ser mig købe en togbillet...........[/quote'] Det ville jeg fandeme ellers gerne se....... Giv mig et praj hvis det en dag bliver virkelighed, det vil jeg ikke gå glip af........
ulmus Besvaret August 29, 2007 Rapporter Besvaret August 29, 2007 Jeg har idag sendt brev til Transport ministeren samt til andre partier om vor problem over Øresund Jeg prøver at vedhæfte brevet men jeg tror at vi er mange som er utilfreds Andy[ATTACH]1530[/ATTACH] Jeg kan ikke åbne dit brev, men Jeg vil meget gerne have mig frabedt, at du skriver på mine vegne. Men hvis du er så utilfreds, hvorfor gør du så ikke en indsats i foreningen ÖresundsBorger i stedet for?
Sokralex Besvaret August 29, 2007 Rapporter Besvaret August 29, 2007 Du har gjort det i god mening, men det har desværre nok den omvendte virkning når du sender et brev med så mange stave/slå fejl samt et forkert link :( Giv dig mere tid næste gang ;)
Thomas Besvaret August 29, 2007 Rapporter Besvaret August 29, 2007 Du har gjort det i god mening, men det har desværre nok den omvendte virkning når du sender et brev med så mange stave/slå fejl samt et forkert link :( Giv dig mere tid næste gang ;) Linket virker da udemærket, det er et word dok.
Kvist Besvaret August 29, 2007 Rapporter Besvaret August 29, 2007 Linket virker da udemærket' date=' det er et word dok.[/quote'] Det er linket til Øresundsdebatten i Word-dokumentet, der ikke virker
Else Besvaret August 30, 2007 Rapporter Besvaret August 30, 2007 Jeg er enig med Ulmus, og vil helst have mig frabedt at stå som medafsender i et brev, der er sendt afsted i affekt, der er for langt og fyldt med grammatiske og faktuelle fejl. Hvis du havde sendt det til DFP, blev det måske læst :D Hvis du vil have din protest igennem, så er det mere effektivt at bruge pressen end at skrive "direkte" til ministeren, vil jeg tro. Jeg tror trods alt, at du kan regne med solid opbakning til at udtale, der er god plads til forbedringer i Øresundstrafikken i et seriøst indlæg.
Zidane Besvaret August 30, 2007 Rapporter Besvaret August 30, 2007 Der var nogle stavefejl men det er ingen ting, Andreas. Min kære lærer Dorthe fra sprogskolen i Ribe vil give dig 11 tal. Hun vil også spørge dig om dit efternavn er polsk eller ungarsk. :) Dem som brokker sig over dit flotte brev er bare nogle gamle damer som skal snart på efterløn... Godt gået Andreas Droszt :th2:
ulmus Besvaret August 30, 2007 Rapporter Besvaret August 30, 2007 Der var nogle stavefejl men det er ingen ting, Andreas. Min kære lærer Dorthe fra sprogskolen i Ribe vil give dig 11 tal. Hun vil også spørge dig om dit efternavn er polsk eller ungarsk. :) Det var ikke så meget stavefejlene, som den helt uforståelige formulering, som af og til nærmest grænsede til volapyk. [/color Dem som brokker sig over dit flotte brev er bare nogle gamle damer som skal snart på efterløn... Hvad i alverden ved du om det????? Godt gået Andreas Droszt :th2 Ja, hvis han havde skrevet i eget navn og ikke blandet os andre ind i det! QUOTE :thumbdown
MC Manden Besvaret August 30, 2007 Rapporter Besvaret August 30, 2007 Der var nogle stavefejl men det er ingen ting, Andreas. Min kære lærer Dorthe fra sprogskolen i Ribe vil give dig 11 tal. Hun vil også spørge dig om dit efternavn er polsk eller ungarsk. :) Dem som brokker sig over dit flotte brev er bare nogle gamle damer som skal snart på efterløn... Godt gået Andreas Droszt :th2: Fedt, jeg er en gammel dame der skal på efterløn !... Fordi, jeg vil også gerne ha' frebedt mig at blive kædet sammen med det brev. Til sidst bliver brevet fuldstændig ulæsligt.... og, hvis DET er til et 11-tal, så må det vist være på en skala til 100 Vi taler meget om at vi kan køre i 10-12 biler om dagen og det vil blive både billigere og mere behageligt også kan det være lige meget med miljøet men det er jo ikke den rigtig vej at gå når vi tænker på at vi lever i en højteknologisk samfund hvor Danmark vil gerne føre sig frem så er det uforståeligt at vi engang kan få vores transport til at fungere (øh ? red.), i den retning er vi blevet en U-land Ministeren burde kigge og bør kigge lidt mere DSB i sømmende og hvis der ikke er andre muligheder så skifte den uduelig ledelse ud med mere kompetence folk der kan finde ud af at drive en forretning med tilfredse brugere for som det er nu er det under alt kritik. Eet komma og eet punktum .... Det er ulæseligt ... og at teksten så heller ikke giver mening, siger vel alt ? Jeg har iøvrigt heller ikke talt med andre om at køre i bil, så jeg er vel ikke en af de pendlere som han skriver på vegne af ??
Kasper Besvaret August 30, 2007 Rapporter Besvaret August 30, 2007 Jeg har idag sendt brev til Transport ministeren samt til andre partier om vor problem over Øresund Jeg prøver at vedhæfte brevet men jeg tror at vi er mange som er utilfreds Andy[ATTACH]1530[/ATTACH] Ugens joke.
LADYMARION Besvaret August 30, 2007 Rapporter Besvaret August 30, 2007 Gud hvor går mange herinde i små sko.........Tag jer sammen......Bare fordi I ikke gider bruge jeres kostbare tid til at skrive et brev til ministeren... Giv dog Andy lidt respekt for det han har gjort. Og jeg siger jo ikke at han nok burde have en til at kigge teksten igennem for stavefejl og vendinger, men det er da flot skrevet af en der ikke er dansk.
Else Besvaret August 30, 2007 Rapporter Besvaret August 30, 2007 Et styk 35 årig "dame" afventer spændt efterlønnen det er trods alt et debatforum.
MC Manden Besvaret August 30, 2007 Rapporter Besvaret August 30, 2007 Og jeg siger jo ikke at han nok burde have en til at kigge teksten igennem for stavefejl og vendinger, men det er da flot skrevet af en der ikke er dansk. Jamen, det er da fint nok, men ... når man skriver "på vegne af mange pendlere" og "har talt om at køre i 10-12 biler" Jamen, så vil jeg ikke sættes i den bås. Han skriver ikke på mine vegne, og jeg agter ikke at dele nogen bil. Og, han henviser til dette forum, med et forkert link, og dermed kunne man jo få opfattelsen af at han skriver på vegne af os der pendler ?
Sokralex Besvaret August 30, 2007 Rapporter Besvaret August 30, 2007 Hvis jeg skulle skrive et brev til den tyske trafik minister så kan jeg love dig for, at brevet ville blive tjekket efter for grammatiske samt formulerings og stave fejl. Hvis vi derimod taler om en dansk stil for udlændinge, så kan det da godt være han skulle have et 11 tal - vi må altså forholde os til den situation brevet er skrevet i . Han har ikke givet sig tid til ovennævnte!
credde Besvaret August 30, 2007 Rapporter Besvaret August 30, 2007 Gud hvor går mange herinde i små sko.........Tag jer sammen......Bare fordi I ikke gider bruge jeres kostbare tid til at skrive et brev til ministeren... Giv dog Andy lidt respekt for det han har gjort. Og jeg siger jo ikke at han nok burde have en til at kigge teksten igennem for stavefejl og vendinger, men det er da flot skrevet af en der ikke er dansk. Hvem siger, at vi ikke gider skrive brev til ministeren, nu må du lige klappe hesten ;) Jeg synes blot, det er synd, at Andy ikke har brugt lidt tid på at læse brevet igennem eller måske endda spurgt herinde om, der var én, som ville hjælpe med at kigge det igennem for ham. Det hjælper altid, når man skal kontakte de højere offentlige myndigheder, at det man fremsender er velformuleret og uden for mange fejl. Dermed ikke sagt, at ingen af os laver fejl - det gør vi skam. Det jeg tror, at folk er mest utilfredse med er, at Andy skriver på vegne af alle dem, der pendler med toget uden, der er blevet hørt (ved godt det er en vanskelig situation).
ulmus Besvaret August 30, 2007 Rapporter Besvaret August 30, 2007 Gud hvor går mange herinde i små sko.........Tag jer sammen......Bare fordi I ikke gider bruge jeres kostbare tid til at skrive et brev til ministeren... Giv dog Andy lidt respekt for det han har gjort. Nej, han får ingen respekt fra mig, for at sende sådan en gang ævl i bl.a. mit navn. Jeg kan iøvrigt fortælle dig, at jeg (flere andre) bruger en hel del af min kostbare tid på at være med i Foreningen ÖresundsBorger's trafikgruppe og derigennem prøver vi at gøre en forskel. Så lad være med at udtale dig om noget, du ikke aner en dyt om.
LADYMARION Besvaret August 30, 2007 Rapporter Besvaret August 30, 2007 Nej, han får ingen respekt fra mig, for at sende sådan en gang ævl i bl.a. mit navn. Jeg kan iøvrigt fortælle dig, at jeg (flere andre) bruger en hel del af min kostbare tid på at være med i Foreningen ÖresundsBorger's trafikgruppe og derigennem prøver vi at gøre en forskel. Så lad være med at udtale dig om noget, du ikke aner en dyt om. Jamen det er da dejligt, men kan ik se at man kan blive så harm over sådan noget.....
Zidane Besvaret August 30, 2007 Rapporter Besvaret August 30, 2007 Nej, han får ingen respekt fra mig, for at sende sådan en gang ævl i bl.a. mit navn. Jeg kan iøvrigt fortælle dig, at jeg (flere andre) bruger en hel del af min kostbare tid på at være med i Foreningen ÖresundsBorger's trafikgruppe og derigennem prøver vi at gøre en forskel. Så lad være med at udtale dig om noget, du ikke aner en dyt om. Hvorfor er du altid sur? PS: Jeg vidste ikke at Steen Elm er din søn! :) Det har jeg lige læst her: http://www.sunddebat.com/artikel.php?nr=2
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu