Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Hvad er der blevet af supermule? Han var sgu da en af de få der kunne få lidt gang i debatten her. Syntes egentligt at forumet er blevet lidt "kedeligt" uden mule :laugh:
Supermule har indtaget Øresundsbroen's forum i stedet.
Besvaret
Hvad er der blevet af supermule? Han var sgu da en af de få der kunne få lidt gang i debatten her. Syntes egentligt at forumet er blevet lidt "kedeligt" uden mule :laugh:
Du kan da kun tale for dig selv - jeg savner ham bestemt ikke.:rolleyes:
Besvaret

Jeg havde ikke opdaget det Jeg havde slet ikke opdaget at han var väk :confused: Men at der ikke var så meget liv her längere havde jeg set. Han kommer nok tilbage, de er vist allerede trätte af ham derovre (Ref ovenstående link)

Besvaret

Sygt Jeg har lige läst hele tråden. Manden er jo värre end nogensinde :sick: Men han bliver både kaldt tosset og klovn, så mon ikke det er et spörgsmål om tid... Tilgengäld råder han folk til psykolog :scared: Måske skulle de andre indviteres herover ?? Mon ikke at han er med på en kigger her stadigväk ?

Besvaret

Årh hold da op :rolleye: Han skal bare tages som en 7 årig der stoppede med at vokse mentalt og kun fortsatte fysisk ... sikker på der gemmer sig en lille dreng der inde der tror han låner sin fars puter!! Men rart at se der kom lidt gang i forummet.

Besvaret

Jeg var til en motivations get-together med arbejdspladsen forleden, og der var en ekstern konsulent forbi. Han var ganske dygtig, og havde mange gode meriter. Der blev serveret forskellige punchlines. En af de bedre var denne: Resultat = Energi x Evner Han gik ud fra at vi alle var kvalificerede idet vi havde flere års anciennitet, og generelt erfarne i den aktuelle branche. Det ville sige at Evnerne i ligningen burde være på plads. Det der så skulle arbejdes med var energien. Ganske god iagttagelse. Så nævnte han, nærmest som ensidebemærkning, at det værste man kunne komme ud for, var mennesker med høj Energi og dårlige Evner. I mit stille sind tænkte jeg faktisk på Supermule. Ja, undskyld mig, men det gjorde jeg altså.

Besvaret
Nøøj hvor bliver man harm at læse hans hjerneløse indlæg!!!! Manden er jo komplet idiot!! :fight: Det må da være rart at undvære ham her på forummet.
Jeppe, for fa'en.. han skriver det jo kun for at provokere... Han kører i min gamle starlet... Jeg garantere dig han KAN ikke køre over 130km/t... (ok, det kan den godt, men så er det godt nok ikke sjovt længere)
Besvaret
Jeppe' date=' for fa'en.. han skriver det jo kun for at provokere... Han kører i min gamle starlet... Jeg garantere dig han KAN ikke køre over 130km/t... (ok, det kan den godt, men så er det godt nok ikke sjovt længere)[/quote'] Så har du vidst ikke oplevet ham i hans Audi - da den virkede.
Besvaret
Det sjove er' date=' at manden pendler i min gamle Toyota Starlet fra 1988. Jeg fatter slet ikke han gider ta' de latterlige diskissioner[/quote'] Er Mulen overhovedet gammel nok til at ha´ kørekort, jeg tvivler sgu lidt :D
Besvaret

Milde himmel..! "men ja side om side på motorvejen men da ikke igennem samtlige lyskurver i hele kbh hvad med de sidste 4-5 race ud af kbh Ja der fik du vist RØVHUL.. " "og alle de gange vi kørte igennem byen lå i bagved så vidt jeg husker, i kørte sgu ikke som jeg gjorde det helt sikkert, og da vi vendte om ude på den første motorvej ved gladsaxe menes jeg også at jeg fløj fra uden problemer" "Og over bispebuen skal den da bare have kniven, vi begge har KW V3 på og 4WD så der skal altså noget til at den smutter med røven trods den kolde asfalt" "så du mener ikke du fik røv inde i hele kbh ... " "Det var sgu sjovt at vi næsten måtte ende turen på den ande side af cykelstien.. hehe " "Men hvad faen du nåede da at få tømt lommerne af policen og jeg fik en bøde.. Vidste ikke det var ulovligt at kører over for rødt.. " Oh my God!! En samling fjolser! :eek::eek::scared: Jeg håber virkelig de nøjes med at slå sig selv ihjel den dag det går galt! :mad: Det skal i sandhedens interesse nævnes at det faktisk ikke er "Mulen" der er mester for noget af ovenstående, men jeg blev bare helt paralyseret/chokeret af jargonen på det forum st1berg linker til, for ikke at nævne hvad det indikerer af ansvarsløshed.. Måtte lige af med lidt..

Besvaret
Det skal i sandhedens interesse nævnes at det faktisk ikke er "Mulen" der er mester for noget af ovenstående...
Det piner mig at forsvare mulen, men altså han skriver da ikke noget der overhovedet minder om det? Kan godt forstå du er chokeret, det er jeg også. Men de klaphatte som kører ræs igennem byen - de er da (om muligt) endnu mere primitive end mulen. Jeg synes faktisk ikke han fortjener at blive slået i hartkorn med dem - specielt nu han har valgt at være "in absentia". Er det hele ikke ligegyldigt egentlig? (inklusive mit "forsvar")

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...