Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Jeg har deltaget i den undersøgelse, og HELT TYDELIGT givet udtryk for min mening omkring priser/fleksibilitet, asfalten ved brobizz banerne, samt forholdne for MC'er :thumbdown Til gengæld har jeg i undersøgelsen rost de svenske toldere, sådan helt på eget initiativ :cool:

Besvaret

De kan da vist ikke ha' læst mine svar :) Jeg var da ihvertfald langt fra tilfreds... Og, jeg har endnu ikke hørt om nogle som rent faktisk var glade og tilfredse... Gad vide om alle pendlerne som IKKE er på denne debat er glade og tilfredse og vi bare er nogle sure mænd/kvinder ???

Besvaret

Du virker altid meget sur Palle......:D

De kan da vist ikke ha' læst mine svar :) Jeg var da ihvertfald langt fra tilfreds... Og' date=' jeg har endnu ikke hørt om nogle som rent faktisk var glade og tilfredse... Gad vide om alle pendlerne som IKKE er på denne debat er glade og tilfredse og vi bare er nogle sure mænd/kvinder ???[/quote']
Besvaret

Det er kun "kunder" med brobizz og et forbrug på minimum 2395,00 Sek pr. md. der er blevet udelukket fra alle "tilfredsheds" undersøgelser nu og i al fremtid.. :rolleyes::lol:

Besvaret

Sjovt nok er jeg også kun blevet spurgt en gang... Til gengæld har jeg ikke udeladt, at udtrykke min mening over for dem både mundtligt og skriftligt direkte til brokonsortiet, direktion og bestyrelsen efterfølgende ;)

Besvaret

pris konta trafik jeg fatter bare ikke hvordan det kan hænge sammen at trafikken for biler steg 17% sidste år og priserne nu er steget 5% når man tænker på at trafikstigningen er lang over det de havde satset på fra broens åbning. jeg kalder det tyveri. broen er jo for pokker ikke så gammel endnu at det kan koste så meget at vedligeholde den at det ikke kan løbe rundt med den trafikstigning de har haft de seneste år. men som pendler må jeg sige at sevicen er i top men det er priserne så sandelig også:sick:

Besvaret
men som pendler må jeg sige at sevicen er i top
Mener du den service mht info, som de formidler når broen f.eks er lukket? Eller den service de yder, når de fejlagtigt har hævet et for stort beløb på din konto? Eller den service de yder for at få betalt broen af på den halve tid? Eller den generelle service de giver når bommen ryger ned i taget på din bil? Eller den service de yder MC'erne i de manuelle baner? Eller blot den service at bommen trods alt går op når din brobizz siger *biip* ? :confused:
Besvaret

Skulle vi nu ikke lige spise brød til. Jeg har selv oplevet meget få problemer, både med bom og med informationer, men det betyder ikke jeg er tilfreds med den prispolitik der føres. "(...) Dog handler en tredjedel af de kritiske kommentarer om for høje priser. Alligevel siger mere end 9 af 10 aftalekunder dog, at de er tilfredse eller meget tilfredse med at være kunder hos Øresundsbron. Den mindst tilfredse gruppe aftalekunder er pendlerne, hvor 7 af 10 dog er tilfredse eller meget tilfredse." Hvis man lige kigger lidt nærmere i ovenstående citat, så synes jeg faktisk at det fremgår at vi (pendlerne) ikke er tilfredse med priserne men det betyder jo nødvendigvis ikke man er utilfreds med at være kunde hos øresundsbron. Alene at Øresundsbron kunne konkludere at der er utilfredshed hos pendlerne, er et stort skridt, for det betyder jo, at de har fået en væsentlig negativ respons fra et stort antal spurgte personer. Vi bliver nød til at indse at der altså er væsentlig flere der pendlere end bare "os" der skriver / læser herinde på sunddebatten og derfor er vi måske (selvom vi helst ikke ser det sådan) en lille stemme i gruppen af kunder, der benytter Øresundsbron. Jeg tror ikke man skal være paranoid og tro man ikke får mulighed for at deltage i undersøgelsen, fordi man forholder sig kritisk til tingene, det er jo en god mulighed for øresundsbroen til at skabe sig et overblik over hvad folk er (u)tilfredse med... Til gengæld kunne jeg godt savne at man offentliggøre de rå data, der danner baggrund for resultatet af skeamet. Det ville være interessant at se hvor mange repræsentanter der er spurgt i de forskellige kundegrupper (private og erhvervspendlere, betalende kunder, bropas-kunder osv), der benytter Øresundsbron og måske at det var et helt uafhængigt firma der stod for ndersøgelsen og dermed også stod for fremlæggelsen af resultatet.

Besvaret
men som pendler må jeg sige at sevicen er i top men det er priserne så sandelig også:sick:
De par gange jeg har haft brug for service i deres kundecenter (bl.a. fordi de fejlagtigt havde fået lukket min bizz) har jeg ikke fået andet end l*rt, beskyldt for at være dårlig betaler, osv, osv...
Besvaret

Er god service: Forkert registrering ved gennemkørsel i manuel bane? Fejlfakturering? Standardsvar på specifikke spørgsmål? Dårlig behandling af en kundegruppe fordi den er lille? At videresende skriftlig henvendelse til direktion og bestyrelse for standardbesvarelse? At fejlinformere ved oprettelse af brobizz aftale? At benytte dårlige kontrolsystener, der forsinker gennemkørsel? Hvis det er god service, så håber jeg aldrig at skulle opleve dårlig service fra brokonsortiet :scared:

Besvaret

Jeg må da indrømme at jeg har den modsatte oplevelse! De gange jeg har haft fat i dem, har jeg fået en god behandling. De gange jeg har glemt min brobizz og har betalt i en manuel bane, har jeg hurtigt fået mine penge igen. Den enkelte gang de takserede Mini til en lastbil :D ja der blev det også hurtigt koorigeret. De skubbede sågar MICHAELS Volvo igennem en brobizz bane i regnvejr da jeg løb tør for benzin, han havde vist lige glemt at sige at man skulle køre på trip tæller :rolleye: Ja, man kan da argumentere for at priserne er for høje, men sådan er det jo med så meget.

Besvaret

Må indrømme jeg er blandt de får der ikke har noget at udsætte på deres kundeservice. Både personlig og e-mail service har været hurtig og tilfredsstillende (har været i kontakt med dem vedr. ekstra abonnement, ektra bizz, ændre fakturering fra dansk til svensk kort, mulig fejlfakturering i forbindelse med overgang fra dansk til svensk - viste sig dog alt var i orden). Er aldrig blevet fejlfaktureret i de 10 måneder vi har kørt dagligt over broen. Men...og der er jo et men...manglende striber på vejen (trafiksikkerhed) og et bizz-system der overhovedet ikke virker (gennemkørsel uden stop) er udover prisen (stiger efter 50 ture - meget underlig mængderabat) noget der virkelig trækker ned i min samlede vurdering af broen her hvor vi nu har brugt den dagligt i 10 måneder.

Besvaret
Mener du den service mht info, som de formidler når broen f.eks er lukket? Eller den service de yder, når de fejlagtigt har hævet et for stort beløb på din konto? Eller den service de yder for at få betalt broen af på den halve tid? Eller den generelle service de giver når bommen ryger ned i taget på din bil? Eller den service de yder MC'erne i de manuelle baner? Eller blot den service at bommen trods alt går op når din brobizz siger *biip* ? :confused:
de gange jeg har henvendt mig til dem i deres kundecentre eler via tlf syntes jeg at de er venlige og behjælpelige med at sende en til rette afdeling eller selv få afklaret problemet og henvise til rette sted. det virker som om dem der står i service centrene er bedre uddannet end så mange andre der skal yde en form for service eks. er teleselskaber et grælt eks på hvor lidt service man kan yde uden oplæring. det jeg siger er bare at jeg ikke har noget at udsæte udover det der tidligere er nævnt. og alle de andre ting du nævner på nær den med at afbetale hurtigere så ja de yder netopo en god service når der er noget der er glippet og det sker altså for alle virksomheder en gang i mellem og her er der så meget teknik indblandet for at spare dig or at skulle have kortet ud af lommen og måske kører 5min før og som det er med alt der indeholder bliot den mindste skrue eller diode ja af og til så går ting i stykker.
Er god service: Forkert registrering ved gennemkørsel i manuel bane? Fejlfakturering? Standardsvar på specifikke spørgsmål? Dårlig behandling af en kundegruppe fordi den er lille? At videresende skriftlig henvendelse til direktion og bestyrelse for standardbesvarelse? At fejlinformere ved oprettelse af brobizz aftale? At benytte dårlige kontrolsystener, der forsinker gennemkørsel? Hvis det er god service, så håber jeg aldrig at skulle opleve dårlig service fra brokonsortiet :scared:
i dit tilfælde så kan jeg forstå frustrationen i forbindelse med den "sag" du kører mod dem for tiden så din komentar er berettiget men syntes dog ikke den bør skrives så den representerer en hån mod min holdning. fortsat god aften og kom godt afsted i morgen

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...