Jump to content

Recommended Posts

• Svar 139
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret

hmmm........

Ja Toft, jeg har også læst samtlige indlæg i tråden :D Kommer fra 2680 Solrød Strand (syd for københavn... - "Whiskey-bæltet" afdeling syd...) :rolleye: Tommy PS: FYNBOER - de lider vel bare af broskræk :confused:
Oki.. jeg er godt nok svensk meeeeeeeeeen gift med en Fynbo, og vi flytter tilbage til sommerferien, skal bare finde noget at bo i først, vil ikke bo i telt:laugh: mvh monica
Besvaret
Som barnefødt på Fyn bliver jeg ikke overrasket over, at ingen hidtil er udvandret fra Fyn til Malmö. Va sku en fynbo dog derovra? :)
Hustruen, som jo også er flyttet med herover, er fra Middelfart.:tongue2:
  • 2 months later...
Besvaret

4900 Nakskov (Lolland .. surprise :D) via 2800 Kgs. Lyngby (Forever Blue) til 215 84 Lindeborg Kæresten er også fra 4900, men har tøffet rundt på Djævleøen som det var en flippermaskine, indtil hun kolliderede med Malmø (og senere mig). (og ja, jeg var også hele turen igennem)

• 2 weeks later...
Besvaret

Vi elsker at flytte Michael: --> Albertslund --> Færøerne --> Ringsted --> Færøerner --> Norge --> Taastrup --> Amager --> Malmø Anna: --> Færøerne --> Ålborg --> Færøerne --> Amager --> Malmö Ian: -->Amager --> Malmö

• 10 months later...
Besvaret

9520 Skørping -> Melbourne -> Aalborg -> Kbh S -> Kbh N -> Edinburgh -> Mørkhøj -> Søborg -> Sjöbo 9530 Støvring -> Bruxelles -> Aalborg -> Kbh S -> Kbh N -> Mørkhøj -> Søborg -> Sjöbo

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...