Kim Skrevet March 11, 2008 Rapporter Skrevet March 11, 2008 Hej med jer Jeg faldt over denne webside www.hjemve.dk og tænkte at det var da en genial side (hvis man ligger syg i en uge og ikke havde nogen til at hente Guldbarrer med fra DK). Overvejer at bestille en pose Tyrkisk Peber og Forbrydelsen på DVD:-) De har et Dansk sprogkursus for børn i alderen 5 til 12 år der hedder Sprogtigeren, som gennem leg kan lære børn dansk. Nu ved jeg godt der måske er nogen der siger at jeg er langt ude, men vi er jo en del med børn der aldrig har boet i DK og kun lært det dansk de hører hjemme.
Paul Besvaret March 11, 2008 Rapporter Besvaret March 11, 2008 Man kan heldigvis få mange danske produkter i Sverige, og et sikkert hit er at gå i Netto. Tyrkisk Peber har jeg set i Sverige og Anthon Bergs gaveæske på 400 gram er væsentlig billigere herovre. Selv dansk brød som Kohberg og Schulstad kan man få de fleste steder. Det eneste jeg med sikkerhed ikke har set endnu er salmiak lakrids.
Kim Besvaret March 12, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret March 12, 2008 Hej Poul Read between lines:-) K
Humle Besvaret March 12, 2008 Rapporter Besvaret March 12, 2008 Savner sgu verdens bedste salt :D Den svenske er så kedelig http://www.hjemve.dk/product.asp?product=9603
MC Manden Besvaret March 12, 2008 Rapporter Besvaret March 12, 2008 Savner sgu verdens bedste salt :D Den svenske er så kedelig Jeg havde en fin diskussion med min pap-søster (vil gerne lige pointere at hun ikke er RIGTIG i familie med mig)... Hun mente der var forskel på smagen af groft og fint salt ....
skallstorp Besvaret March 12, 2008 Rapporter Besvaret March 12, 2008 Salt Der er bare en slags rigtig salt, og den köbes i DK, fint som groft
mrode Besvaret March 12, 2008 Rapporter Besvaret March 12, 2008 Ja.. der kan være stor forskel på NaCl
Gio Besvaret March 13, 2008 Rapporter Besvaret March 13, 2008 Ja.. der kan være stor forskel på NaCl Firkantet sagt (;)), ja...
Guest Trinity Besvaret March 13, 2008 Rapporter Besvaret March 13, 2008 Hvor er Mathilde kakaomælken og Faxe Kondien? :-)
larsk Besvaret March 13, 2008 Rapporter Besvaret March 13, 2008 Ja.. der kan være stor forskel på NaCl Sagsforskellen ligger jo i urenheden i produktet. Andre smagsstoffer, der får 'salt' til at smage forskelligt, så de mest markante er de mest urene
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu