Jump to content

Bmw service i skåne!!

Recommended Posts

Skrevet

Hej Så er det blevet tid til et værkstedsbesøg:D....Er der nogen der kan anbefale mig et aut. Bmw værksted?Förenade Biler vil jeg helst undgå da mange har haft dårlige oplevelser med dem....Har hørt at Bmw i Lund skulle ha en udmærket service!?:confused:

Besvaret

Tak Gio....STOR HJÆLP...:th2: Findes der også en søgemaskine....:D Miriam: Min bil er også blevet serviceret der hele tiden af den gamle ejer...men jeg syntes bare at det er for langt at tage til Ængelholm :laugh:

Besvaret

Jarl's styrer...

Miriam: Min bil er også blevet serviceret der hele tiden af den gamle ejer...men jeg syntes bare at det er for langt at tage til Ængelholm :laugh:
OK, så skal jeg jo ikke nævne vort foretrukne værksted (M3'eren står der pt.): Jarls's Bilservice i Helsingborg :) OG inden jeg får nogen på nakken, er han "kun" autoriseret Alpina-mand, men hvad gør det ift. en brugt bil, når blot serviceværkstedet er velanskrevet. Iøvrigt får du en lånebil af ham, mens din bil serviceres såh det... ;) Fed lagerliste ! - www.jarlsbilservice.com/209-169-bilar.htm
Besvaret
Tak Gio....STOR HJÆLP...:th2: Findes der også en søgemaskine....:D Miriam: Min bil er også blevet serviceret der hele tiden af den gamle ejer...men jeg syntes bare at det er for langt at tage til Ængelholm :laugh:
Jamen jeg sagde jo Helsingborg ?? Jarl er god, men som Mogens siger så er han ikke aut. så du skal tage stilling til om din service bog betyder noget at have komplet.
Besvaret
Jamen jeg sagde jo Helsingborg ?? Jarl er god, men som Mogens siger så er han ikke aut. så du skal tage stilling til om din service bog betyder noget at have komplet.
Ja stemplet betyder meget...for der er kun aut. bmw stempler i min bog...:th2: Men jeg har hørt om ham ALPINA JARL før:laugh:...han skulle være super duper..men desværre kan jeg ik bruge ham i denne her omgang...:cry: Kender du nogen der har brugt Bmw i Lund før?
Besvaret
Ja stemplet betyder meget...for der er kun aut. bmw stempler i min bog...:th2: Men jeg har hørt om ham ALPINA JARL før:laugh:...han skulle være super duper..men desværre kan jeg ik bruge ham i denne her omgang...:cry: Kender du nogen der har brugt Bmw i Lund før?
Vi har også brugt Lund tidligere, og har ikke noget at udsætte på dem. Men kører gerne det længere til Helsingborg :)
Besvaret
Vi har også brugt Lund tidligere, og har ikke noget at udsætte på dem. Men kører gerne det længere til Helsingborg :)
Så det er mest på baggrund af servicen i tager til helt Helsingborg?:D Jeg har lige bestilt tid Hos Ystads Bilcenter. Fik sgu en hurtig tid. d 28-03-08 kl 09:30.. Jeg har får også et kort så jeg kan spise alt det jeg vil i en eller anden steak house mens jeg venter på min SKAT. De har en aftale med med dem...:rolleye: INDTIL VIDERE ER SERVICEN GOD:laugh:
Besvaret

Alpina styrer !

Mums si´r jeg bare og så kun 235.000 Skr b233.gif
Jep, Jarl har også et par nyere B5'ere stående. Lækkert :th2:
  • 1 year later...
Besvaret

Gammel tråd, nyt spørgsmål: er der nogen som lige har et bud på, hvad grundprisen for et 10.000 mil service ligger på hos en aut. Bimmer-mekker? Ville selv have ringet lidt rundt og spurgt , men de har alle lukket, og jeg skal gerne kunne give en mulig køber af min dyt besked i aften, så på forhånd tak. PS: er der stadig udbredt begejstring for BMW i Helsingborg, Lund og Ystad, samt generelt afsky for BMW Malmö?

Besvaret

Jeg har dog "kun" en chrysler 300c, men er godt tilfreds med ystabilcenter De svarer på mails med ca. priser på et service, så det er vel bare at maile dem De har garanteret tid inden for 1 uge og hvis man ikke har tid til at komme med bilen selv, henter de og bringer den gratis (man får så ikke mad dernede) bemærk at der hvor man får mad, er døren så lille at man ikke kan tage barnevogn med ind.... :-)

Besvaret
Jeg har købt en 325ci cab i forgårs' date=' og der er en kvittering fra et inspektion II service som blev foretaget ved 9800 mil. Prisen var 6648 sek.[/quote'] Er det svarende til et storservice ? - kender ikke helt BMWs betegnelse selv. Velkommen til famillien :D
Besvaret
Er det svarende til et storservice ? - kender ikke helt BMWs betegnelse selv. Velkommen til famillien :D
jep, det mener jeg... Bmw har følgende intervaller iflg min servicebog: Olie service Inspektion I Inspektion II
Besvaret
jep, det mener jeg... Bmw har følgende intervaller iflg min servicebog: Olie service Inspektion I Inspektion II
Tror godt jeg kan lægge lidt oven i prisen, når min skal til service engang til foråret griner.......men det er ok, stadig billigere end stort service til porsche :D
Besvaret
Tror godt jeg kan lægge lidt oven i prisen' date=' når min skal til service engang til foråret griner.......men det er ok, stadig billigere end stort service til porsche :D[/quote'] Medmindre det er en M5/M6 vel... Den er vel bestemt ikke billig i service heller.
Besvaret
Det er anderledes i de nyere modeller - i det mindste i min E90 er det delt op i: Oil Service Vehicle Inspection Microfilter (det til klima anlægget) Front brake pads Rear brake pads Spark Plugs Break fluid Som kan komme uafhængig af hinanden og afhængig af hvordan og hvor man kører.
Besvaret

Jeg har brugt BMW Malmö nogen gange det sidste år i øvrigt.. En gang til alm olieservice, en gang til det problem med P läge i gearvælgeren og en gang hvor bilen var punkteret på det ene hjul. Alle gange har jeg faktisk fået fin service. Forresten - hvis man melder sig ind her: http://www.bmwcs.com/formaner.html får man bl.a. 10% rabat på dele og service hos BMW Malmö.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...