Jump to content

Recommended Posts

• Svar 160
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret
Nogen der ved hvornår der reelt kommer til salg i danmark ?
Rygterne går på "engang til sommer", og at det er TDC der vil tage den ind. Men altsammen kun hearsay og gossip, indtil videre.
Besvaret

Ja det er nok ikke helt forkert... selvom jeg faktisk også har hørt Debitel være inde over - men det er jo også på TDC's net som i øvrigt er ved at teste EDGE, som jo bekendt også er det Iphone bruger som højhastighedsnet.

Besvaret
Ja det er nok ikke helt forkert... selvom jeg faktisk også har hørt Debitel være inde over - men det er jo også på TDC's net som i øvrigt er ved at teste EDGE' date=' som jo bekendt også er det Iphone bruger som højhastighedsnet.[/quote'] TDC har haft EDGE længe (i hvert fald siden november, hvor jeg har haft min iPhone). En af mine venners svoger (ja, ved det lyder langt ude men det er det ikke helt) arbejder for et større shippingfirma og de har en del som tester iPhones i samarbejde med TDC. Jeg tror dog ikke selv på at den kommer til DK før 3G-versionen kommer, hvilket igen skulle være til sommer.
Besvaret

Ja jeg tror også der bliver mere salg i 3G telefonen herhjemme. Jeg var ikke klar over de havde haft EDGE så længe, men okay jeg har ikke nogen iphone =)...

Besvaret

Spørgsmålet er så bare hvad prisen bliver... I USA og Tyskland er selve mobilen jo ikke så dyr, men abonnementet er derimod helt horriblet... USA - 60$ i 24 måneder = 1440 (7200dkk) Tyskland - 49€ i 24 måneder = 1176€ (8900 dkk) plus telefonen! En privat forbruger kan kun bindes 6 måneder i DK, og så bliver mobilen noget dyrere her... Hvis Apple skal have en indtægt som minder om den de får i Tyskland og USA... Men glæder mig nu til at se prisen, og om Apple får smidt 3g i mobilen... Edge er sku noget langsomt :( Men satme en fed mobil.

Besvaret

Auch.. har hørt den måske allerede kommer til salg i næste uge. De skal nok lige nå at få solgt den i så mange eksemplarer som overhovedet muligt inden 3G-versionen kommer :)

• 1 month later...
  • 2 weeks later...
Besvaret
Billig 3G iPhone ventes på mandag Når Apple-begivenheden WWDC går i gang på mandag, vil Apple ifølge mange velinformerede kilder offentliggøre den nye og længe ventede 3G-version af iPhone. Det stærkt hypede apparat bliver endda så billigt, at den formentlig vil kunne fås for omkring 1000 kroner. Fornylig kunne The Times fortælle, at prisen på den nye 3G iPhone formentlig bliver cirka 100 Euro (cirka 850 kroner) og 100 Pund i Storbritannien (cirka 1100 kroner). De priser bekræftes i dag af lokale medier i Spanien og rygter fra Storbritannien. Spanske rapporter meddeler samtidig, at iPhone udstyres med video-kamera og GPS. I Storbritannien ventes O2 at ville øge interessen for iPhone voldsomt ved at tilbyde eksisterende kunder en gratis ombytning af deres gamle udrangerede iPhone for en ny 3G-model.
...bliver intet mindre end spændende! Hvis priserne holder vand, så kan jeg svært forestille mig andet end en gedigen pris-krig på smartphones, eftersom andre producenter vil få pænt svært ved at sælge deres tingeltangel til de nuværende priser. Nu ser vi hvad der sker :th2: Kilde: ComOn
Besvaret
Hvorfor? Fordi du skal bruge hurtigt internet?
Fordi jeg kan.. :th2: Og så fordi jeg ikke passer særligt godt på mine mobiltelefoner, så jeg har efter et halvt år allerede ødelagt den en smule, så on/off-knappen virker ikke længere :)
Besvaret

Hvis man ikke kan vente og skal en tur til Asien, så kan man gøre nogle gode handler derude. Jeg har f.eks. købt en iPhone for 27.000 pesos på Filippinerne (det er en ægte). Det er ca 3300 DKK.

Besvaret
Hvis man ikke kan vente og skal en tur til Asien' date=' så kan man gøre nogle gode handler derude. Jeg har f.eks. købt en iPhone for 27.000 pesos på Filippinerne (det er en ægte). Det er ca 3300 DKK.[/quote'] Den koster ca. 2000 DKK ex. moms i en amerikansk Apple Store (2500 for den store model). Så det kan da vist kaldes overpris :) Hvis altså man kan finde den, for den er udsolgt i de fleste Apple Stores i øjeblikket - gad vide om det er fordi Steve Jobs præsentere en 3G-iphone i morgen på WWDC.. :love:
Besvaret
Den koster ca. 2000 DKK ex. moms i en amerikansk Apple Store (2500 for den store model). Så det kan da vist kaldes overpris :) Hvis altså man kan finde den, for den er udsolgt i de fleste Apple Stores i øjeblikket - gad vide om det er fordi Steve Jobs præsentere en 3G-iphone i morgen på WWDC.. :love:
Gør den det? Jeg er lidt interesseret i hvordan den kommer til at se ud. Jeg håber som sagt de smider et bedre kamera i. 2 MP holder ikke i en telefon der står så stærk på markedet Mht usability og på audio/video siden.
Besvaret
Gør den det? Jeg er lidt interesseret i hvordan den kommer til at se ud. Jeg håber som sagt de smider et bedre kamera i. 2 MP holder ikke i en telefon der står så stærk på markedet Mht usability og på audio/video siden.
Vi bliver alle sammen klogere i morgen aften.. Mener det er kl. 18 dansk tid at Steve går på scenen.
Besvaret
Fordi jeg kan.. :th2:
Okay - lidt smart er man vel altid :rolleye: Jeg har ikke planer om at skifte min ud, da min bliver passet ordentligt :th2:! Men det bliver da spændende at se hvad den nye iPhone får af features. Måske kommer der nogle software-updates til den gamle også :th2:
Besvaret
Jeg tror lige jeg napper sådan en fætter med her fra USA hvis den kommer imorgen :D
Det kræver US adresse for at kunne købe en iPhone i US (i hvert fald da jeg undersøgte det sidst)
Besvaret
Men det bliver da spændende at se hvad den nye iPhone får af features. Måske kommer der nogle software-updates til den gamle også :th2:
Den nye skulle få ordentligt kamera og indbygget GPS :thumbup: - og nogle taler om nyt design á la Air.
Besvaret
Det kræver US adresse for at kunne købe en iPhone i US (i hvert fald da jeg undersøgte det sidst)
Jeg gik ind i den Apple Store på 5th avenue og købte en da jeg var i NY sidste år. Det eneste de bad om var mit kreditkort og en emailadresse til at sende deres faktura til.
Besvaret

Nu findes der jo ikke noget dumme spørgsmål - ahem.... - men... Den nuværende Iphone duer vist ikke til 3s netværk, vel? Vil 3G modellen gøre det? Pede

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...