Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Jeg gik ind i den Apple Store på 5th avenue og købte en da jeg var i NY sidste år. Det eneste de bad om var mit kreditkort og en emailadresse til at sende deres faktura til.
Så er den myte dræbt! Fedt :th2:
  • Svar 160
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret
Nu findes der jo ikke noget dumme spørgsmål - ahem.... - men... Den nuværende Iphone duer vist ikke til 3s netværk, vel? Vil 3G modellen gøre det? Pede
Den dur ikke med USIM-kort, som 3 bruger ... Ingen ved endnu om 3G-modellen vil gøre det. Faktisk ved ingen endnu, om der kommer en 3G-model. Det er rygter og spekulationer det hele... ;)
Besvaret
Nu findes der jo ikke noget dumme spørgsmål - ahem.... - men... Den nuværende Iphone duer vist ikke til 3s netværk, vel? Vil 3G modellen gøre det? Pede
Er det ikke hele formålet med den? ... og så det hurtige net
Guest jxhab
Besvaret
Jeg gik ind i den Apple Store på 5th avenue og købte en da jeg var i NY sidste år. Det eneste de bad om var mit kreditkort og en emailadresse til at sende deres faktura til.
Det lyder godt .. jeg tager til USA om et par uger og skal nok have en med hjem.. nu har jeg siddet og luret på min kollegas og jeg må krybe til korset og indrømme at den er fed .. så venter jeg bare på exchange push så jeg kan bruge den til arbejdet..
Besvaret

Og Steve Jobs går på scenen om 5 minutter.. så om en times tid er vi alle klogere. Flere mac-sites har løbende updates, hvis der er nogen (som mig) der ikke kan vente :)

Besvaret

Så er den blevet præsenteret. Ligner de seneste dages rygte-billeder. Så venter vi bare på releasedato og pris.. (og flere specs) :) og den har GPS! 199$ for 8GB 3G versionen og 299$ for 16GB 3G versionen og til salg fra 11. juli.

Besvaret
Ja det er lidt ærgeligt' date=' men altså 299 dollars for en 16 gb iPhone, det er meget attraktivt alligevel. Gad vide hvem der bliver den første dansker der får en ? :tongue2:[/quote'] Alt efter hvilken omregningskurs de vælger at bruge (forhåbentligt mere realistisk end de ca. 7,5 de bruger lige nu) og hvis den bliver released i DK og SE 11. juli, så står jeg i hvert fald i kø. :love:
Besvaret

Er der nogen der ved, har set, eller læst at den med sikkerhed kommer til at passe til 3's U-sim eller hvad det nu hedder? For jeg står virkelig og overvejer at vente til 2g af 3g telefonen kommer.. er ikke helt tilfreds med deres valg af kamera på 2.0mpx..

Besvaret

Det lyder jo meget sandsynligt at de gør det.. Spørgsmålene der står tilbage er jo så.. 1) Kan jeg nøjes med 2 mpx kamera 2) Kan jeg vente med at købe den til den kan unlockes og evt. jailbreakes 3) Hvor længe skal man man vente på unlockning 4) Vigtigst, hvad vil den koste uden abonnnement og evt. hvad koster det abonnement jeg ikke kommer til at anvende.. Lige nu lugter det lidt af at jeg bestiller HTC Touch Diamond og så venter til 2g. af 3g Iphone..

Besvaret
Spørgsmålene der står tilbage er jo så.. 1) Kan jeg nøjes med 2 mpx kamera
Nu er det jo ikke mpx alene der afgør om du har et godt kamera. Du kan sagtens have et 2 mpx kamera, der tager bedre billeder end 5 mpx. Objektivet der bruges er ikke uden betydning. Men altså, hvem bruger en mobil til at tage billeder, andre end happy-slappere og pop-tøser? ;)
2) Kan jeg vente med at købe den til den kan unlockes og evt. jailbreakes 3) Hvor længe skal man man vente på unlockning
Mit bud/håb er, at de knækker 3G'eren inden udgangen af juli. Men ingen kan rigtig vide det, før hardwaren er ude.
4) Vigtigst' date=' hvad vil den koste uden abonnnement og evt. hvad koster det abonnement jeg ikke kommer til at anvende.. [/quote'] På keynoten blev prisen for 8GB nævnt til $199 med tilskud fra tele-selskaberne, $299 uden. I princippet burde det blive til en 1.800 penge i Danmark, med moms, men jeg tror nærmere prisen bliver 2.800,- (uden tilskud/abonnemt) Tjaeh, hver sin smag. Selv er jeg færdig med WM-telefoner det næste lange stykke tid. De er et stykke efter iPhonen hvad angår den del af softwaren i telefonen som jeg bruger. Nu ved jeg selvfølgelig ikke, hvad dit behov er, men du skal muligvis også være opmærksom på, at: - Der stadig intet er nævnt om mulighed for at optage video med iPhonen. - Heller ikke nævnt noget om mulighed for at sende eller modtage MMS. Og det software man selv kan installere pt. til at sende og modtage MMS (SwirlyMMS) lader meget tilbage at ønske. My 2 cents.
Besvaret
På keynoten blev prisen for 8GB nævnt til $199 med tilskud fra tele-selskaberne' date=' $299 uden. I princippet burde det blive til en 1.800 penge i Danmark, med moms, men jeg tror nærmere prisen bliver 2.800,- (uden tilskud/abonnemt)[/quote'] Der blev faktisk kun sagt at prisen maximalt ville blive $199 for 8GB og $299 for 16GB overalt i verden - at du så tolker det som MED tilskud må stå for egen regning :)
Besvaret
Der blev faktisk kun sagt at prisen maximalt ville blive $199 for 8GB og $299 for 16GB overalt i verden - at du så tolker det som MED tilskud må stå for egen regning :)
MediaMac har deres egen idé om pris-modellen i DK - og sat endnu mere på spidsen hér af ComOn. Telia skal tjene penge - så forvent ikke tidlige julegaver i år ;) Telia har desuden åbnet deres dedikerede iPhone-side tidligere i dag.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...