Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Der begynder at dukke lidt faktiske test's op af dyret...

What's Still Missing: The consensus is that the iPhone still has some significant deficiencies:-- No voice dialing-- No video recording-- A limited camera-- No memory-card slot-- No copy and paste function-- No MMS for sending photos to other phones-- No Bluetooth stereo audio-- No support for Adobe Flash, Windows Media Video or Java None of those complaints, though, seriously dimmed the reviewers admiration of the new iPhone. "While not everything on my wish list made it onto the new device," Baig says, "Apple has raised the bar with iPhone 3G. To which I offer an enthusiastic thumbs up."
  • Svar 160
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret
nice.. den må være gået forbi min næse :) Regner nu med de releaser en officiel version få timer efter butikkerne åbner i USA.
Tror den store hurdle bliver at simunlock eog jailbreake den - og så samtidig have adgang til App Store. Men det kommer der vel også en løsning på. OT. er der nogen der skal til Telia ved midnat og hente deres iPhone ?
Besvaret

Jeg venter til Amagerbrogade i morgen tidlig.. jeg vil have en af de små nuttede hvide kasser :) Var ellers ved at droppe det, men jeg må jo indse jeg er gadgetfreak og et latterligt data-abonnement skal da ikke holde mig tilbage.. :) Hvis køen ikke er alt for lang i aften, så kan det også godt være at det bliver i aften.. gider bare ikke en lang kø..

Besvaret
Jeg venter til Amagerbrogade i morgen tidlig.. jeg vil have en af de små nuttede hvide kasser :) Var ellers ved at droppe det, men jeg må jo indse jeg er gadgetfreak og et latterligt data-abonnement skal da ikke holde mig tilbage.. :) Hvis køen ikke er alt for lang i aften, så kan det også godt være at det bliver i aften.. gider bare ikke en lang kø..
Jeg tror ikke du bør frygte nogen voldsom kø. Held og lykke med din handlen... glæder mig til at høre om sammenligningen til iPhone 1Gen.
Besvaret
What's Still Missing: The consensus is that the iPhone still has some significant deficiencies: -- No voice dialing -- No video recording -- A limited camera -- No memory-card slot -- No copy and paste function -- No MMS for sending photos to other phones -- No Bluetooth stereo audio -- No support for Adobe Flash, Windows Media Video or Java None of those complaints, though, seriously dimmed the reviewers admiration of the new iPhone. "While not everything on my wish list made it onto the new device," Baig says, "Apple has raised the bar with iPhone 3G. To which I offer an enthusiastic thumbs up."
Jeg syntes egentlig det er fedt at alle de ting "mangler" ... så kan det være at der endelig er kommet en mobilproducent, der har fokus på at lave brugervenlige ting, og ikke bare have 2 features mere end konkurrenterne. Generelt syntes jeg mobiltelefoner er til pis, da de skal have 12 megapixel kameraer, FM modtager, sende MMS'er, spille MP3'er, Messenger integration, WAP?! ... til gengæld har de svært ved at få de basale ting i telefonen til at fungere helt uden problemer. Så hvis Apple har ofret videooptagelse, og istedet for sørget få nogle af deres andre features færdige, passer det mig fint! Hov, copy and paste burde de jo kunne lave hurtigt, og den ville jeg måske nok kunne få brug for ... men kan ikke se at jeg nogensinde vil komme til at savne de andre ting nok til at jeg ville skifte mobiltlf (apple eller ej).
Besvaret
Jeg syntes egentlig det er fedt at alle de ting "mangler" ... så kan det være at der endelig er kommet en mobilproducent, der har fokus på at lave brugervenlige ting, og ikke bare have 2 features mere end konkurrenterne. Generelt syntes jeg mobiltelefoner er til pis, da de skal have 12 megapixel kameraer, FM modtager, sende MMS'er, spille MP3'er, Messenger integration, WAP?! ... til gengæld har de svært ved at få de basale ting i telefonen til at fungere helt uden problemer. Så hvis Apple har ofret videooptagelse, og istedet for sørget få nogle af deres andre features færdige, passer det mig fint! Hov, copy and paste burde de jo kunne lave hurtigt, og den ville jeg måske nok kunne få brug for ... men kan ikke se at jeg nogensinde vil komme til at savne de andre ting nok til at jeg ville skifte mobiltlf (apple eller ej).
Er helt enig!
Besvaret

Nr. 88 i køen igår fik at vide de havde udsolgt af den sorte 16GB. Jeg gad ikke stå i kø igår, så jeg gjorde det i stedet i dag på Amagerbrogade. Jeg var nr. 23 i køen og de havde fået 12 sorte og 12 hvide 16GB.. og der var en før mig der havde købt to med erhvervsabonnement.. så jeg er lidt oppe og køre over lige at få den sidste! :th2: De havde stadig en del 8GB tilbage, for dem var der alligevel ingen der gad have.. :)

Besvaret
mrode> Hvordan er kvaliteten sammenlignet med 1gen? Hvordan er det plastik cover bagpå?...
Det er ret lækkert.. den ligger klart bedre i hånden end den gamle og den føles mærkbart lettere. Nu er jeg jo så også heldig at have begge udgaver at sammenligne med :) Desuden kan den hvide klart anbefales. På den sorte ses fedtfingre MEGET hurtigt.
Besvaret
Det er ret lækkert.. den ligger klart bedre i hånden end den gamle og den føles mærkbart lettere. Nu er jeg jo så også heldig at have begge udgaver at sammenligne med :) Desuden kan den hvide klart anbefales. På den sorte ses fedtfingre MEGET hurtigt.
Cool - glæder mig til at høre din "anmeldelse" af telefonen! Jeg beholder min 1Gen af 2 årsager. 1. Jeg er vil med bagsiden/kvaliteten. 2. Jeg synes 2Gen er alt for dyr i forhold til det ekstra jeg får.
Besvaret
Cool - glæder mig til at høre din "anmeldelse" af telefonen! Jeg beholder min 1Gen af 2 årsager. 1. Jeg er vil med bagsiden/kvaliteten. 2. Jeg synes 2Gen er alt for dyr i forhold til det ekstra jeg får.
Jeg er egentlig enig med dig.. men nu har jeg jo ødelagt min 1G iphone en smule (on/off)-knappen fungerer ikke, så jeg blev jo NØDT til at købe en ny telefon nu :D Metalknapperne på 2G'ern er fede.. og den føles rar.. men har man en velfungerende iphone som jo allerede nu kan opgraderes til 2.0 og unlockes, så er der ikke den store grund til at opdatere. Det får, som du siger, ikke nok for pengene for. Medmindre man altså elsker gadgets og helst skal have det nyeste hele tiden :)
Besvaret
Dem her: http://www.lajerimport.dk/ Pris annonceres fredag eftermiddag ifølge deres mail "Priser samt detaljer ang. SIM-lås osv, vil blive offentliggjort fredag den 11.juli.2008 senest kl. 15:00 i Lajer Imports web shop. Vi tager imod bestillinger fra natten til mandag den 14.juli.2008 kl. 00:01."
Æv, taget fra hjemmesiden: Vi tager ikke nogle iPhone 3G hjem før vi har fået en bedre pris fra vores leverandør.
Besvaret
Medmindre man altså elsker gadgets og helst skal have det nyeste hele tiden :)
ELSKER GADGETS!.. men jeg er blevet mere fornuftig med alderen! Jeg forstår 100 % dit køb - det er svært at undvære iPhone når man først har haft den i noget tid. mrode, jeg spørger lige lidt offtopic, ved du om der findes et program til computeren som kan sende sms'er via telefonen, når denne er tilkoblet computeren. Altså når jeg har min iPhone i sin dockinstation connected til computeren ville jeg gerne kunne åbne et program på computeren og trykke send og så sender den sms'en gennem telefonen...?!
Besvaret
ELSKER GADGETS!.. men jeg er blevet mere fornuftig med alderen! Jeg forstår 100 % dit køb - det er svært at undvære iPhone når man først har haft den i noget tid. mrode, jeg spørger lige lidt offtopic, ved du om der findes et program til computeren som kan sende sms'er via telefonen, når denne er tilkoblet computeren. Altså når jeg har min iPhone i sin dockinstation connected til computeren ville jeg gerne kunne åbne et program på computeren og trykke send og så sender den sms'en gennem telefonen...?!
Med alderen.. tsk tsk.. du er jo en ren årsunge ;) Jeg kender ikke lige nogle programmer der kan det.. men det er der sikkert nogen der kan lave.
Besvaret

mrode> hehe, men dengang jeg gik HHX der havde jeg altid det nyeste af det nyeste for min far havde et eller andet super abn., så jeg kunne få telefonerne for ingen penge - smart! Sådan er det ikke længere... og da slet ikke med Telia :)! Held & Lykke med din 2Gen - lad nu være med at ødelægge on/off! :D

Besvaret
mrode> hehe, men dengang jeg gik HHX der havde jeg altid det nyeste af det nyeste for min far havde et eller andet super abn., så jeg kunne få telefonerne for ingen penge - smart! Sådan er det ikke længere... og da slet ikke med Telia :)! Held & Lykke med din 2Gen - lad nu være med at ødelægge on/off! :D
Jo tak.. skal bare lære at lade være med at kaste med den.. så går det nok :)
Besvaret
Bliver interessant at se om den kan fungere med 3's abonnementer' date=' så man kan få fri datatrafik og ikke straffes på tværs af øresund.[/quote'] Det skal jeg nok teste så snart den er blevet unlocked og jeg kommer i nærheden af en med et 3-abonnement :)
Besvaret
Det skal jeg nok teste så snart den er blevet unlocked og jeg kommer i nærheden af en med et 3-abonnement :)
Jeg har et 3 abonnement. Jeg vil gerne skifte fra 3 for at få et sim kort ned i min 1. versions telefon. Medmindre selvfølgelig at det kræver at jeg får en iPhone 3G :)
Besvaret
Det skal jeg nok teste så snart den er blevet unlocked og jeg kommer i nærheden af en med et 3-abonnement :)
Er der noget nyt i sagen? Jeg skal til London i morgen og kunne godt finde på at nappe en iFon uden abbonnement med hjem, hvis den kører med et 3-SIMkort. /Junkeren
Besvaret
Er der noget nyt i sagen? Jeg skal til London i morgen og kunne godt finde på at nappe en iFon uden abbonnement med hjem, hvis den kører med et 3-SIMkort. /Junkeren
Kan du få dem uden abb i London, jeg hørte nemlig fra min engelske kollega at han sagde man ikke kunne, jeg havde nemlig samme planer som dig..
Besvaret
ingen unlock endnu til den nye, så jeg ved det desværre ikke.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...