spinner Besvaret June 12, 2008 Rapporter Besvaret June 12, 2008 Der blev faktisk kun sagt at prisen maximalt ville blive $199 for 8GB og $299 for 16GB overalt i verden - at du så tolker det som MED tilskud må stå for egen regning :) Jeg husker muligvis forkert, men synes at huske at der blev sagt, at 8 GB ville koste $199 subsidized og $299 uden - og 16 GB ville koste $299 subsidized. Jeg er som sagt ikke 100% sikker. Men, der blev også sagt, at den ville blive solgt til maks $199 'in almost everyone of these countries' - bemærk, det lille 'almost' han fik sneget med ind. Jeg har ikke adgang til klippet hvor jeg er nu, men mener det er inden for de sidste 5 minutter af keynoten, der kan ses her. Og lur mig om ikke Danmark er et af de lande, der må se en højere pris, p.gr.a. den korte bindingstid. Se f.eks. følgende priser for non-subsidized iPhone 3G, der er offentliggjort i Italien i dag: engadget. €499 for 8 GB og €569 for 16 GB. At tro at vi rent faktisk får iPhone at se i DK til $199 hhv. $299 er vidst desværre ønske-tænkning ... Men jeg vil ikke have noget imod at tage fejl.
Rene Larsen Besvaret June 12, 2008 Rapporter Besvaret June 12, 2008 [...]Men' date= der blev også sagt, at den ville blive solgt til maks $199 'in almost everyone of these countries' - bemærk, det lille 'almost' han fik sneget med ind[...] Ja, du har ret Steve får lige sneget 'almost' ind :) Jeg hørte det ikke engang anden gang jeg så klippet.
spinner Besvaret June 12, 2008 Rapporter Besvaret June 12, 2008 Ja' date=' du har ret Steve får lige sneget 'almost' ind :) Jeg hørte det ikke engang anden gang jeg så klippet.[/quote'] De er saterme også nogle fuskere - så lige klippet igen: "...And in almost everyone of these contries, the price is a maximium of $199 ... All around the world!" Jo jo .. Almost - all around the world :) -Intet er tilfældigt i den biks... Men må nok trække min påstand om subsidized vs non-subsidized tilbage igen ... Har åbenbart husket forkert :)
credde Besvaret June 27, 2008 Rapporter Besvaret June 27, 2008 Så er der kommet priser: 8 GB: 1399,- i indkøb 599,- i måneden i 6 mdr Mindstepris - 4.993,- 16 GB: 1999,- i indkøb 599,- i måneden i 6 mdr Mindstepris - 5.593,- Det er med Telia Ion abbonnement. Se mere her: http://telia.dk/iphone/priser/ 300 minutters taletid, 300 mb trafik og fri SMS er inkluderet. Efter 6 mdr falder abonnementet til 399,-
BS Besvaret June 27, 2008 Rapporter Besvaret June 27, 2008 Så er der kommet priser: 8 GB: 1399,- i indkøb 599,- i måneden i 6 mdr Mindstepris - 4.993,- 16 GB: 1999,- i indkøb 599,- i måneden i 6 mdr Mindstepris - 5.593,- Det er med Telia Ion abbonnement. Se mere her: http://telia.dk/iphone/priser/ 300 minutters taletid, 300 mb trafik og fri SMS er inkluderet. Efter 6 mdr falder abonnementet til 399,- Så mangler vi bare nogen priser uden abb. Har ikke nærlæst tråden her men fik de løst problemerne med manglende mms?
spinner Besvaret June 27, 2008 Rapporter Besvaret June 27, 2008 Så mangler vi bare nogen priser uden abb. Jeps. Om ikke andet, så er nødløsningen at tage en med fra Italien, når jeg skal derned :) Har ikke nærlæst tråden her men fik de løst problemerne med manglende mms? Indtil videre er SwirlyMMS løsningen på MMS-problemet. Men seneste rygter siger, at det måske bliver understøttet direkte i ver. 2.0.
BS Besvaret June 27, 2008 Rapporter Besvaret June 27, 2008 Jeps. Om ikke andet' date=' så er nødløsningen at tage en med fra Italien, når jeg skal derned :)[/quote'] Så må man håbe sproget og "tasteturet" kan ændres til DK :D
mrode Besvaret June 27, 2008 Rapporter Besvaret June 27, 2008 Så må man håbe sproget og "tasteturet" kan ændres til DK :D Det kan det.. alle sprog er indbygget i den.
spinner Besvaret June 27, 2008 Rapporter Besvaret June 27, 2008 Så må man håbe sproget og "tasteturet" kan ændres til DK :D Altså, nu er jeg jo flydende i Italiensk ... ... Eller ... Jeg forstår hvad de siger ... ... eller ... jeg ved hvad de mener, når de siger 'ciao'. Men som mrode også skriver, så er det ingen problemer at skifte sprog / tastatur layout. Det kan gøres on-the-fly, præcis ligesom i OS X på Mac ;)
BS Besvaret June 27, 2008 Rapporter Besvaret June 27, 2008 præcis ligesom i OS X på Mac ;) Hvad ved jeg? Har det fint med windåse.....so far
mrode Besvaret June 27, 2008 Rapporter Besvaret June 27, 2008 Hvad ved jeg? Har det fint med windåse.....so far Aah.. Join the dark side Luke.. ;)
BS Besvaret June 27, 2008 Rapporter Besvaret June 27, 2008 Aah.. Join the dark side Luke.. ;) Ja hvis vi kan lave en dele ordning med din løn...så skal du se der hurtigt kommer til at så en Imac24 på bordet her :D
thomas_lund Besvaret June 28, 2008 Rapporter Besvaret June 28, 2008 Største spg bliver, hvor hårdt den er bundet til Telia. Om det er nemt bare at kaste sit 3 kort i den og så kører det - eller om den skal unlockes.
Rene Larsen Besvaret June 28, 2008 Rapporter Besvaret June 28, 2008 Største spg bliver' date=' hvor hårdt den er bundet til Telia. Om det er nemt bare at kaste sit 3 kort i den og så kører det - eller om den skal unlockes.[/quote'] Den skal låses op... Der er kommet priser på hvad en iPhone 3G vil koste oplåst - i Frankrig Her er prisen på en oplåst iPhone 3G
spinner Besvaret June 28, 2008 Rapporter Besvaret June 28, 2008 Ja, den skal helt sikkert låses op. Og spørgsmålet er, om du nogensinde kommer til at kunne bruge et 3-kort i den, da 3 bruger USIM-kort, hvilket ikke kunne bruges i den første iPhone. Desværre er det heller ikke muligt, at bestille et 'alm.' SIM-kort hos 3. Man kan håbe at den nye understøtter begge typer kort.
BS Besvaret June 29, 2008 Rapporter Besvaret June 29, 2008 Desværre er det heller ikke muligt, at bestille et 'alm.' SIM-kort hos 3. Man kan håbe at den nye understøtter begge typer kort. Spændende detalje. Nok værd at undersøge inden man kaster sig ud i noget iphone eventyr
thomas_lund Besvaret June 29, 2008 Rapporter Besvaret June 29, 2008 Uha - tak for den, ja. Må hellere overlade det til andre at købe den i første bølge, og så høre om den kan. Kæmpe bet hvis kortet ikke kan bruges. Hvis nogen køber en, så rapporter gerne
mrode Besvaret June 29, 2008 Rapporter Besvaret June 29, 2008 Uha - tak for den, ja. Må hellere overlade det til andre at købe den i første bølge, og så høre om den kan. Kæmpe bet hvis kortet ikke kan bruges. Hvis nogen køber en, så rapporter gerne Jeg skal nok give en rapport, for jeg køber en ligemeget hvad d. 11. juli :) - altså hvis køen ikke er alt for lang.. :)
Gustaf Besvaret June 29, 2008 Rapporter Besvaret June 29, 2008 Jeg skal nok give en rapport' date=' for jeg køber en ligemeget hvad d. 11. juli :) - altså hvis køen ikke er alt for lang.. :)[/quote'] Tak. det ville være interessant at høre, da jeg er en af dem der overvejede at skifte abonnement for at placere mit USIM kort i en iPhone. Det var ellers nogle heftige priser inkl. abonnement, at de lover ud. Hvordan ser mulighederne ud for køb af iPhone 3G (evt. unlocked) uden abonnement ?
Gustaf Besvaret June 29, 2008 Rapporter Besvaret June 29, 2008 Tak. det ville være interessant at høre, da jeg er en af dem der overvejede at skifte abonnement for at placere mit USIM kort i en iPhone. Det var ellers nogle heftige priser inkl. abonnement, at de lover ud. Hvordan ser mulighederne ud for køb af iPhone 3G (evt. unlocked) uden abonnement ? Så kan jeg citere mig selv, da jeg så linket med info fra franske Orange. Omkring 4500 kr unlocked uden abonnement.
credde Besvaret June 30, 2008 Rapporter Besvaret June 30, 2008 Til folk, der er interesseret, så er her priserne hos Telia i Sverige http://www.telia.se/privat/produkter_tjanster/mobilt/produkterocherbjudanden/apple/iphone.page?sl=teliase_iphone_redirect ... og de er godt nok pebret synes jeg.
dkrath Besvaret June 30, 2008 Rapporter Besvaret June 30, 2008 Jeg synes det er mange penge for en mobiltelefon.... med et cover i plastik?!?!?! Jeg beholder min "gamle" iPhone.
spinner Besvaret June 30, 2008 Rapporter Besvaret June 30, 2008 Jeg synes det er mange penge for en mobiltelefon.... med et cover i plastik?!?!?! Sammenligner man med andre produkter i den klasse, som HTC eller N95, så er iPhonen faktisk ikke speciel dyr. At det så er mere end de fleste vil give for en mobiltelefon, er en anden sag :) Mht. til plastik-cover, så er det et skridt tilbage. Det er i hvertfald min mening, indtil jeg har haft mulighed for at holde den i hånden ... Hvem ved; måske 'virker' det meget godt når det kommer til stykket. iPhonen skulle have fået bedre sende-/modtage forhold efter at de skiftede til plastik, så måske et det et kompromis for at få bedst mulige modtage-forhold til GPS'en?
dkrath Besvaret June 30, 2008 Rapporter Besvaret June 30, 2008 Sammenligner man med andre produkter i den klasse, som HTC eller N95, så er iPhonen faktisk ikke speciel dyr. At det så er mere end de fleste vil give for en mobiltelefon, er en anden sag :) Mht. til plastik-cover, så er det et skridt tilbage. Det er i hvertfald min mening, indtil jeg har haft mulighed for at holde den i hånden ... Hvem ved; måske 'virker' det meget godt når det kommer til stykket. iPhonen skulle have fået bedre sende-/modtage forhold efter at de skiftede til plastik, så måske et det et kompromis for at få bedst mulige modtage-forhold til GPS'en? Helt enig - i det hele! Jeg mener der var snak om noget 3G halløjsa, hvorfor den blev i plastik, men hæng mig ikke op på det. Netop pga. plastikken vælger jeg at beholde min iPhone 1Gen - jeg er vil med dens stål (eller hvad det er) bagside... for mig betyder det kvalitet. Men jeg tror BESTEMT at iPhon 2Gen bliver en bedre og federe telefon end 1Gen... om den er de ekstra penge værd - det tror jeg ikke.
Gio Besvaret July 4, 2008 Rapporter Besvaret July 4, 2008 iPhone bliver billigere - hvis du er svensker AT&T vil sælge ulåste, abonnementsfri versioner af iPhone 3G for 599 dollars og i Sverige har Telia imødekommet kritik af de høje abonnemnetspriser, så svenskerne får fri datatrafik og taletid på en række abonnementer. I Danmark har Telia ingen tilsvarende planer. Læs mere: http://www.comon.dk/news/iphone.bliver.billigere.hvis.du.er.svensker_36808.html
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu