Jump to content

Told / Politi kontrol på Artillerivej ?

Recommended Posts

Skrevet

Hvad var det for noget kontrol på Artellerivej på Amager i morges (omkring 08:00) ? Så én motorcykel betjent + 2-3 personer med Told / Customs gule veste på ? Det så ud som om de udelukkende hev svensk indregistrede biler ind ? Mvh Alex

• Svar 58
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret
Hvad var det for noget kontrol på Artellerivej på Amager i morges (omkring 08:00) ? Så én motorcykel betjent + 2-3 personer med Told / Customs gule veste på ? Det så ud som om de udelukkende hev svensk indregistrede biler ind ? Mvh Alex
De stod også på bryggen, lidt længere inde, altså langs vandet ... Iøvrigt går de da fuldstændig amok med fartkontrol ved Bella Centeret. Min. 10 gange de seneste 1½ måned
Besvaret
Centerboulevarden' date=' hvis det er hvad vejen hedder.. lige ved indkørslen til BellaCentret.[/quote'] Atellerivej ligger ikke dér, det er den vej der går fra Amager Boulevard (SAS hotellet) ud mod Vejlands Allé .... men ja, det er ved Bella Centeret der er fartkontrol. Vejen hedder ganske rigtig Center boulevard
Besvaret
Atellerivej ligger ikke dér' date=' det er den vej der går fra Amager Boulevard (SAS hotellet) ud mod Vejlands Allé .... men ja, det er ved Bella Centeret der er fartkontrol. Vejen hedder ganske rigtig Center boulevard[/quote'] Jeg tænkte på Brian ville vide mere om de 10 gange politikontrol på 1½ måned.. Har også selv lagt mærke til dem og heldigvis kan man jo se dem på laaang afstand :)
Besvaret

Det var lige præcis det jeg ville vide......:)

Jeg tænkte på Brian ville vide mere om de 10 gange politikontrol på 1½ måned.. Har også selv lagt mærke til dem og heldigvis kan man jo se dem på laaang afstand :)
Besvaret
Det var den årlige 'Vi skal fange afgifts svindlere' happening fra SKAT's side
Besvaret

Jeg fik også lov til at tale med en SKAT medarbejder.. Han mente at jeg burde have noget registreringsbevis på mig, nu når jeg var udlænding i en udenlandsk bil... Hmm, svensk adresse og svensk personnummer er det ikke nok?? :rolleye: Undrer mig over de har tid til denne lille event når de ikke har lavet kærestens årsopgørelse færdig for 2006 endnu...

Besvaret

Man bør have det blå registeringsbevis med i bilen. Det står faktisk også på det, at det skal medtages ved kørsel i udlandet. Det gule derimod skal du lade ligge hjemme et sikkert sted, da det jo som bekendt bruges til at ejerskifte bilen!

Besvaret
Jeg fik også lov til at tale med en SKAT medarbejder.. Han mente at jeg burde have noget registreringsbevis på mig, nu når jeg var udlænding i en udenlandsk bil... Hmm, svensk adresse og svensk personnummer er det ikke nok?? :rolleye: Undrer mig over de har tid til denne lille event når de ikke har lavet kærestens årsopgørelse færdig for 2006 endnu...
Det er jo nok ikke liiiiiige de samme, der laver selvangivelser, som dem der fanger snyderne. :rolleyes:
Besvaret

Ja, de aner ikke hvad de snakker om ... Skandinaver bosat i... ta-daaa... skandinavien, skal IKKE ha' registreringsattesten med ved kørsel i .... ta-daaa.. skandinavian... Iøvrigt er det sgu da fuldstædig tåbeligt at stå på indfaldsvejen fra Sverige !. Selvfølgelig er det danskere bosat i Sverige som kommer forbi. Hvis de ville fange nogle af dem der kører ulovligt i svensk bil, så burde de nok hellere kigge på Nørrebrogade, Brøndby, Lyngbymotorvejen eller andre indfaldsveje.... Det andet er totalt ulogisk.

Besvaret

Tja. Når de jf. Politiken har fanget 4 reelle snydere på en dag, så kan jeg da godt bruge 5 min på en snak og fremvisning af dokumentation. De skal jo alligevel snart nedskære/afspadsere og så er de væk igen.

Besvaret

hmm jeg blev stoppet også og idioten spurgte hvor mange gange om dagen kører jeg over broen og jeg tænkte hva vil du med denne spørgsmål. plejer man ikke kører på arbejder om morgenen og hjem om eftermiddagen/aftenen?? jeg sagde en gang frem og en gang tilbage. . du er velkommen at kontrollere min brobizz tur/retur på nettet

Besvaret

Citat fra politiken: "Lars Klamer lægger ikke skjul på at skattemyndighederne i første omgang »interesserer sig levende« for områderne Islands Brygge, Teglholmen og Ørestad på Amager i København. " Hvad med Nørrebro... Tør de ikke komme der? Nyt citat, så spammer myndighederne også :scared:: "Aktion udenlandske biler omfatte også en oplysningskampagne, hvor myndighederne blandt andet placerer informationspjecer i forruden på af de udenlandske køretøjer. "

Besvaret

Var et indslag i Lorry her til aften om dagens kontroller. Viste optagelser fra en garage hvor de beslaglagte biler står parkeret indtil ejerne betaler den manglende reg.afgift. Stod en hel del fine Mercere + 1 enkelt Ferrari.

Guest Mogens
Besvaret
Hvad med Nørrebro... Tør de ikke komme der?
Man starter nok stille og roligt - på TV nævnte de, at Nordsjælland erfaringsvist er det helt store hit for snyderi med bilafgifter. Måske de bevæger sig nordpå :)
Besvaret
Kraft helvede...... Ferrari, Bentley, S55 AMG osv........................:D
Det sjove er at den Ferrari så jeg blive stoppet på Amagerbrogade i fredags af politiet. Der stod 2 indvandrere af bilen, og sad på fortovet mens politiet lavet et eller andet, de var ikke i nærheden af deres patrulje bil i hvert fald. Tænkte what the hell, kan de ikke bevise at de bor i SE eller ? Er der nogen der er så dumme at køre rundt med en svensk bil uden at være registreret som "udrejst" i folke registreret og har adresse i det land bilen stammer fra, samt beviser for at de bor der? Det kommer bag på mig hvordan folk kan være så dumme, eller omvendt hvordan skatte væsnet kan bevise at personen bor i DK og derfor kan inddrage bilen? Nå men bedre held næste gang til de mennesker der tror at de kunne spare penge den vej igennem. Mvh. Caleb

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...