Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Du fick 171 rätt av 300 möjliga Du är en fartdåre. Du visar ingen hänsyn i trafiken och det är en tidsfråga innan ditt kort ryker.
Samme point til undertegnede. Haha - fik du dit körkort i julklapp? (elsker deres fantastisk ord for julegave).
Besvaret

91 av 300. Min man, som är dansk, brukar alltid kommentera min körning med att "du kan faktiskt köra lite fortare här" eller "varför kör du inte om lastbilen"? (Därför att vi ska till höger om 200 meter...) Själv sitter jag och luft-bromsar mig igenom hans körning.

Besvaret
Du fick 140 rätt av 300 möjliga Du är en fartdåre. Du visar ingen hänsyn i trafiken och det är en tidsfråga innan ditt kort ryker. blah blah blah :rolleyes:
hah - vidste det, du er sååååååå sindsyg i den lille sorte griner.
Besvaret
Du fick 171 rätt av 300 möjliga Du är en fartdåre. Du visar ingen hänsyn i trafiken och det är en tidsfråga innan ditt kort ryker. 20707 personer har gjort testet.
Meh de er godt nok fint følende de svenskere hehe
Besvaret

Du fick 171 rätt av 300 möjliga Du är en fartdåre. Du visar ingen hänsyn i trafiken och det är en tidsfråga innan ditt kort ryker. 20972 personer har gjort testet. :rolleyes:

Besvaret

Du fick 162 rätt av 300 möjliga Du är en fartdåre. Du visar ingen hänsyn i trafiken och det är en tidsfråga innan ditt kort ryker. Hmm.. bare fordi man bliver irriteret over, når folk kører 29 km/t, hvor man må køre 50 (som regel i deres Saab eller Volvo :fight:)

Besvaret
Så skulle du prøve strækningen V. Klagstorp til Gessie.....Damn....jeg kunne overhale på min datters trehjulede cykel.......:sick:
Det er netop den strækning, jeg tænker på ;)
Besvaret

Du fick 251 rätt av 300 möjliga Du är en fartdåre. Du visar ingen hänsyn i trafiken och det är en tidsfråga innan ditt kort ryker. Ha, ha, ha.....Jeg ææææælsker denne slags test's - tak for et godt grin, det passer jo SLET ikke - eller noget :laugh:

Besvaret

Du fick 142 rätt av 300 möjliga Du är en fartdåre. Du visar ingen hänsyn i trafiken och det är en tidsfråga innan ditt kort ryker. 21006 personer har gjort testet. ---------------------------------------------------------------------------------------- Det sjove er faktisk at jeg (efter egen beskedne mening) med alderen/mængden af børn, er begyndt at køre lidt morfaragtigt

Besvaret

Overhovedet ikke.......

Du fick 251 rätt av 300 möjliga Du är en fartdåre. Du visar ingen hänsyn i trafiken och det är en tidsfråga innan ditt kort ryker. Ha, ha, ha.....Jeg ææææælsker denne slags test's - tak for et godt grin, det passer jo SLET ikke - eller noget :laugh:
Besvaret

Du fick 301 rätt av 300 möjliga Spring direkt i fängelse! Du mottager inte 500 spän även om du passerar START på vägen dit. 66666 personer har gjort testet. Hvor jeg dog hader sådanne timekillers....

Besvaret

Du fick 111 rätt av 300 möjliga Finns du på riktigt? Du är en otroligt laglydig och lugn förare. 21349 personer har gjort testet. Svarede nu heller ikke helt ærligt i den med kødannelsen, men alternativet "bander og svovler for det er spild af din tid" fandtes ikke...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...