Vicksen Besvaret September 29, 2009 Rapporter Besvaret September 29, 2009 Jeg tør sgu' ikke satse på, at kunne 'nå' over inden broen lukkes - så jeg snupper en fridag på fredag ;) Endvidere kan jeg levende forestille mig det kaos der bliver om eftermiddagen, når al trafik ud af byen skal afvikles Glæder mig til at høre, hvordan det kommer til at gå, især fra Jer der vælger at ta' på job i Kbh. og omegn :p
Thomas Besvaret September 29, 2009 Rapporter Besvaret September 29, 2009 Jeg talte med en meget sød dame hos Københavns Politi, som da godt kunne se, at det var ærgerligt, at alle der benytter broen ikke kan komme til/fra arbejde. Hun sagde at broen lukkes kl. 8 og åbner når ham-der-alligevel-har-en-helikopter-han-kan-bruge er taget afsted igen. Det skulle være omkring kl. 13. Inden jeg ringede til politiet havde jeg snakket med Øresundsbron, og der havde de ikke modtaget nogen som helst information. Det var ved 14 tiden. Er glad for vi har barnepigen klar på fredag. Øresundsbron er vel også de næstsidste der får besked, og derefter kunderne. Det er det samme for os der arbejder i Bella Center, vi får intet at vide, for der er ingen der ved noget. Alle skal stå standby, for tænk nu hvis.. Dog har jeg aldrig oplevet noget lign. og kan love jer at det bliver meget værre i december til klimatopmødet...
Vicksen Besvaret September 29, 2009 Rapporter Besvaret September 29, 2009 Øresundsbron er vel også de næstsidste der får besked, og derefter kunderne. Det er det samme for os der arbejder i Bella Center, vi får intet at vide, for der er ingen der ved noget. Alle skal stå standby, for tænk nu hvis.. Dog har jeg aldrig oplevet noget lign. og kan love jer at det bliver meget værre i december til klimatopmødet... Det kan Vi jo så se frem til, he he
Miriam Besvaret September 29, 2009 Rapporter Besvaret September 29, 2009 Øresundsbron er vel også de næstsidste der får besked, og derefter kunderne. Det er det samme for os der arbejder i Bella Center, vi får intet at vide, for der er ingen der ved noget. Alle skal stå standby, for tænk nu hvis.. Dog har jeg aldrig oplevet noget lign. og kan love jer at det bliver meget værre i december til klimatopmødet... Arbjeder også derude da der var Topmøde sidst (02-03), og det var helt vildt....så ved lige hvordan du har det:)
skallstorp Besvaret September 29, 2009 Rapporter Besvaret September 29, 2009 Hjemmearbejdsdag Det er da for dårligt at du ikke kan få en flyver til at lande på Sturup så du kan arbejde derfra:rolleye: Men lidt tröst er vel at du har fri uge, ikke??Så ville folk sidde 8 timer på facebook og øresundsdebatten fra egen matrikel af, i stedet for 8 timer fra "arbejds"pladsen af Jeg har ikke mulighed for en hjemme"arbejds"dag, sikke noget pis øv
Kasper Besvaret September 29, 2009 Rapporter Besvaret September 29, 2009 Skønt at skulle nå et fly kl 08:10 i CPH.
Rikke Rost Besvaret September 29, 2009 Rapporter Besvaret September 29, 2009 Skulle ikke ha' stået "skulle ha' nået"..................:D Skønt at skulle nå et fly kl 08:10 i CPH.
swoop Besvaret September 29, 2009 Rapporter Besvaret September 29, 2009 Nogen ide hvilken effekt dette ICO-cirkus har på lufthavnen? Personligt tænker jeg primært på afgang fredag eftermiddag.
Thomas Besvaret September 29, 2009 Rapporter Besvaret September 29, 2009 Nogen ide hvilken effekt dette ICO-cirkus har på lufthavnen? Personligt tænker jeg primært på afgang fredag eftermiddag. Det hedder ioc:D
Mulde Besvaret September 29, 2009 Rapporter Besvaret September 29, 2009 Jeg læste at lufthavnen lukker lige omkring det tidspunkt, hvor han lander og letter - men han skal vist være ude af landet kl. 13, så der er måske håb for eftermiddagstrafikken? Jeg er frem til en spændende tur gennem byen fredag... Heldigvis kører jeg over broen omkring 6.40, så jeg håber at nå det inden den evt. lukker....
Gio Besvaret September 29, 2009 Rapporter Besvaret September 29, 2009 Nu med nyt om lukning af broen http://nyhederne.tv2.dk/baggrund/article.php/id-25402748.html Øresundsbroen bliver på fredag lukket to gange for tog- og biltrafik. Det sker første gang mellem kl. 7.30 og 8.30 - anden gang i tidsrummet 11.30-12.30. Tidspunkterne kan dog ændres en smule, hvis tidsplanen for Barack Obamas besøg skubber sig.
bananas Besvaret September 29, 2009 Rapporter Besvaret September 29, 2009 Arbejde hjemme dag OK - det bliver sgu ikke nemt at nå over inden de lukker første gang - og så er der jo sikkert propper både før og bagefter. Fra Børsen: http://borsen.dk/politik/nyhed/166840/ Øresundsbroen lukkes to gange for tog- og biltrafik i forbindelse med besøget. Det sker første gang mellem kl. 7,30 og 8,30, anden gang i tidsrummet 11,30 - 12,30. Virksomheden Øresundsbron oplyser, at tiderne kan ændre sig en smule, hvis tidsplanen for præsidentens besøg ikke holder. Lukningerne vil få indflydelse på trafikken fra Øresundsmotorvejen, Sjællandsbroen, Vasbygade, Kalvebod Brygge. Man må derfor regne med store ophobninger af trafik på tilsluttende veje, da lukningerne kan vare flere timer. Trafikanterne opfordres derfor til at benytte offentlige transportmidler eller søge andre veje ind til København. /ritzau/
Homer Besvaret September 29, 2009 Rapporter Besvaret September 29, 2009 Virksomheden Øresundsbron oplyser, at tiderne kan ændre sig en smule, hvis tidsplanen for præsidentens besøg ikke holder. VIRKSOMHEDEN Øresundsbron??? WTF!!?? Her gik man og troede at det var et statsligt monopolforetagende, og pludselig viser det sig at det rent faktisk er en VIRKSOMHED!! Gad vide hvornår de så faktisk begynder at drive det foretagende som en virksomhed!!?? :D
Thomas Besvaret September 29, 2009 Rapporter Besvaret September 29, 2009 http://nyhederne.tv2.dk/baggrund/article.php/id-25402748.html Øresundsbroen bliver på fredag lukket to gange for tog- og biltrafik. Det sker første gang mellem kl. 7.30 og 8.30 - anden gang i tidsrummet 11.30-12.30. Tidspunkterne kan dog ændres en smule, hvis tidsplanen for Barack Obamas besøg skubber sig. Det var ikke fordi jeg ikke følger med i tråden her, at jeg åbner en ny. Men her skal man 36 indlæg ned før der står noget konkret og sikkert om broen... Trafikken i kbh. rager mig en skid og sikkert også andre. men broen skal vi jo alle over(næsten)
Thomas Besvaret September 29, 2009 Rapporter Besvaret September 29, 2009 OK - det bliver sgu ikke nemt at nå over inden de lukker første gang - og så er der jo sikkert propper både før og bagefter. Fra Børsen: http://borsen.dk/politik/nyhed/166840/ Øresundsbroen lukkes to gange for tog- og biltrafik i forbindelse med besøget. Det sker første gang mellem kl. 7,30 og 8,30, anden gang i tidsrummet 11,30 - 12,30. Virksomheden Øresundsbron oplyser, at tiderne kan ændre sig en smule, hvis tidsplanen for præsidentens besøg ikke holder. Lukningerne vil få indflydelse på trafikken fra Øresundsmotorvejen, Sjællandsbroen, Vasbygade, Kalvebod Brygge. Man må derfor regne med store ophobninger af trafik på tilsluttende veje, da lukningerne kan vare flere timer. Trafikanterne opfordres derfor til at benytte offentlige transportmidler eller søge andre veje ind til København. /ritzau/ Det kommer vel an på ens mødetid.
swoop Besvaret September 29, 2009 Rapporter Besvaret September 29, 2009 OK - det bliver sgu ikke nemt at nå over inden de lukker første gang - og så er der jo sikkert propper både før og bagefter. Fra Børsen: http://borsen.dk/politik/nyhed/166840/ Øresundsbroen lukkes to gange for tog- og biltrafik i forbindelse med besøget. Det sker første gang mellem kl. 7,30 og 8,30, anden gang i tidsrummet 11,30 - 12,30. Virksomheden Øresundsbron oplyser, at tiderne kan ændre sig en smule, hvis tidsplanen for præsidentens besøg ikke holder. Lukningerne vil få indflydelse på trafikken fra Øresundsmotorvejen, Sjællandsbroen, Vasbygade, Kalvebod Brygge. Man må derfor regne med store ophobninger af trafik på tilsluttende veje, da lukningerne kan vare flere timer. Trafikanterne opfordres derfor til at benytte offentlige transportmidler eller søge andre veje ind til København. /ritzau/ Rimelig upraktisk de bare lukker broen. Kan vist forstå jeg kommer til at råhygge mig en et par kolde øl i lougen i adskillige timer ...
larscph Besvaret September 29, 2009 Rapporter Besvaret September 29, 2009 Heller ingen tog OBS på at det også gælder togtrafikken... "Det betyder at al trafik på Øresundsbron også indstilles, så både tog- og vejtrafik må vente til præsident Obama er eskorteret væk. Lukningen sker umiddelbart i timen mellem kl. 7.30-8.30."* Så hvodan man lige skal "Trafikanterne opfordres derfor til at benytte offentlige transportmidler eller søge andre veje ind til København." er sgu et ganske godt spørgsmål... ;) *kilde: http://dk.oresundsbron.com/page/1543
Rikke Rost Besvaret September 29, 2009 Rapporter Besvaret September 29, 2009 :lol::lol::lol::lol::lol:
Thomas Besvaret September 29, 2009 Rapporter Besvaret September 29, 2009 "Trafikanterne opfordres derfor til at benytte offentlige transportmidler eller søge andre veje ind til København." Hvor får du det fra?
swoop Besvaret September 29, 2009 Rapporter Besvaret September 29, 2009 "Trafikanterne opfordres derfor til at benytte offentlige transportmidler eller søge andre veje ind til København." Hvor får du det fra? Fra artiklen i Børsen.
dannemare Besvaret September 29, 2009 Rapporter Besvaret September 29, 2009 yeps, hjemmearbejdsdag til mig ligeså. :)
EBL Besvaret September 29, 2009 Rapporter Besvaret September 29, 2009 Arbjeder også derude da der var Topmøde sidst (02-03)' date=' og det var helt vildt....så ved lige hvordan du har det:)[/quote'] Var der ikke noget med at Politiet lavede grænsekontrol på Kalvebodbroen og Langebro dengang for at have en undskyldning for at checke passagere og trafik?
Basse Besvaret September 29, 2009 Rapporter Besvaret September 29, 2009 Thank god, at man har flexible arbejdstider :D Tror jeg skal hjemmefra 6.30 på fredag, og fra jobbet ved en 16.00 tiden. Så burde man kunne nå det uden de store problemer. SKAL desværre på job, lige akkurat på fredag :(
Kim Besvaret September 29, 2009 Rapporter Besvaret September 29, 2009 Øresundsbroen lukkes to gange for tog- og biltrafik i forbindelse med besøget. Det sker første gang mellem kl. 7,30 og 8,30, anden gang i tidsrummet 11,30 - 12,30. Virksomheden Øresundsbron oplyser, at tiderne kan ændre sig en smule, hvis tidsplanen for præsidentens besøg ikke holder. Rigtigt surt, det rammer lige præcis ind i de tidspunkter, hvor jeg kører til og fra arbejde om fredagen :-) :-) :-) Kim Billigtisverige.dk
Don A Besvaret September 29, 2009 Rapporter Besvaret September 29, 2009 det pisser mig af fordi et par fissefornemme personer kommer så skal hele landet stå stille..
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu