Kvalm Skrevet April 8, 2011 Rapporter Skrevet April 8, 2011 http://dk.oresundsbron.com/page/2370 Hva fan sker der? Information fra Trafikcentret Starttid: 2011-04-08 14:39 Forventet sluttid: 2011-04-08 15:20 Placering: Øresundsbron Retning: Mod Danmark Hændelse: Udslip på kørebanen Restriktion: Broen er lukket for motorvejstrafik
Lollikken Besvaret April 8, 2011 Rapporter Besvaret April 8, 2011 Og spørgsmålet er det samme .... er der lukket eller ej ? =) Jeg finder i hvert fald ud af det om ikke så længe
skallstorp Besvaret April 8, 2011 Rapporter Besvaret April 8, 2011 Åben Og spørgsmålet er det samme .... er der lukket eller ej ? =) Jeg finder i hvert fald ud af det om ikke så længe http://www.sydsvenskan.se/malmo/article1436399/Sankt-hastighet-pa-Bron.html
larscph Besvaret April 8, 2011 Rapporter Besvaret April 8, 2011 Ah.. Det er dérfor de sætter farten så langt ned - fordi lastbilerne kører ud på broen med ting der kan flyve af i vinden... *sigh* Starttid: 2011-04-08 15:59 Forventet sluttid: 2011-04-08 16:45 Placering: Tunnelen Retning: Mod Sverige Hændelse: Tabt gods Restriktion: En kørebane er afspærret Kommentar: Frigolitblock som blåst av lastbil. Personal på väg ut för att plocka upp den tappade lasten.
Rikke Rost Besvaret April 8, 2011 Rapporter Besvaret April 8, 2011 Den lå lige i starten af tunnelen helt inde i den ene side....blæse frigolit stumper i hele tunnelen.... :D Men rart med en hel vognbane for sig selv
biz Besvaret April 8, 2011 Rapporter Besvaret April 8, 2011 13.15 var der frigolitfrit og 50 km/t mod sverige, stort set hele vejen.. I medvind, det kører for dem!
Menace Besvaret April 8, 2011 Rapporter Besvaret April 8, 2011 konen skulle i byen idag i danmark med nogen tøser, men ingen toge går over hverken den ene eller anden vej....
Kvalm Besvaret April 8, 2011 Forfatter Rapporter Besvaret April 8, 2011 13.15 var der frigolitfrit og 50 km/t mod sverige' date=' stort set hele vejen.. I medvind, det kører for dem! [/quote'] Da jeg kører over broen sidst på dagen, bombarderes bilens forrude på det sidste brostykke af noget, der kunne ligne hagl, men skyerne / vejret var ikke haglvejr...
skallstorp Besvaret April 8, 2011 Rapporter Besvaret April 8, 2011 Facebook De rooooder rundt.... Det der Facebook noget du viser, den side syntes jeg ikke at jeg kan finde!? Hjälp
Gio Besvaret April 8, 2011 Rapporter Besvaret April 8, 2011 Det der Facebook noget du viser' date=' den side syntes jeg ikke at jeg kan finde!? Hjälp[/quote']Det er et screendump fra min iPhone. :)
skallstorp Besvaret April 8, 2011 Rapporter Besvaret April 8, 2011 Det er et screendump fra min iPhone. :) Men det er vel fra Facebook?
Mortimer Besvaret April 9, 2011 Rapporter Besvaret April 9, 2011 Ligner nu bare en alm. Sms besked oversigt som de bliver vist på en iphone.
bananas Besvaret April 9, 2011 Rapporter Besvaret April 9, 2011 Man burde tage og indføre nogen alvorligt høje bøder for at tabe gods på en motorvej, så folk kan lære at de for h...... skal tage og sikre at tingene ikke kan flyve af og være til fare for andre.
larscph Besvaret April 9, 2011 Rapporter Besvaret April 9, 2011 Den lå lige i starten af tunnelen helt inde i den ene side....blæse frigolit stumper i hele tunnelen.... :D Orv - sejt... Hehe... Det må alligevel se ret sjovt ud med sådan en ton frigolit der bare tonser afsted igennem tunnelen... :D
skallstorp Besvaret April 9, 2011 Rapporter Besvaret April 9, 2011 Det har du da vidt ret i Ligner nu bare en alm. Sms besked oversigt som de bliver vist på en iphone. Ja, ja. Det tænkte jeg ikke lige på. Det forklarer at jeg ikke kan finde det på Facebook. Det havde da ellers været smart hvis det var!
Kvalm Besvaret April 9, 2011 Forfatter Rapporter Besvaret April 9, 2011 Man burde tage og indføre nogen alvorligt høje bøder for at tabe gods på en motorvej' date=' så folk kan lære at de for h...... skal tage og sikre at tingene ikke kan flyve af og være til fare for andre.[/quote'] Jep, det er latterligt. Hvér morgen kan man i trafikradioen høre om tabt gods på motorvejen - hvér morgen !
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu