Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Ah.. Det er dérfor de sætter farten så langt ned - fordi lastbilerne kører ud på broen med ting der kan flyve af i vinden... *sigh* Starttid: 2011-04-08 15:59 Forventet sluttid: 2011-04-08 16:45 Placering: Tunnelen Retning: Mod Sverige Hændelse: Tabt gods Restriktion: En kørebane er afspærret Kommentar: Frigolitblock som blåst av lastbil. Personal på väg ut för att plocka upp den tappade lasten.

Besvaret
13.15 var der frigolitfrit og 50 km/t mod sverige' date=' stort set hele vejen.. I medvind, det kører for dem! :lol:[/quote'] Da jeg kører over broen sidst på dagen, bombarderes bilens forrude på det sidste brostykke af noget, der kunne ligne hagl, men skyerne / vejret var ikke haglvejr...
Besvaret

Man burde tage og indføre nogen alvorligt høje bøder for at tabe gods på en motorvej, så folk kan lære at de for h...... skal tage og sikre at tingene ikke kan flyve af og være til fare for andre.

Besvaret
Den lå lige i starten af tunnelen helt inde i den ene side....blæse frigolit stumper i hele tunnelen.... :D
Orv - sejt... Hehe... Det må alligevel se ret sjovt ud med sådan en ton frigolit der bare tonser afsted igennem tunnelen... :D
Besvaret

Det har du da vidt ret i

Ligner nu bare en alm. Sms besked oversigt som de bliver vist på en iphone.
Ja, ja. Det tænkte jeg ikke lige på. Det forklarer at jeg ikke kan finde det på Facebook. Det havde da ellers været smart hvis det var!
Besvaret
Man burde tage og indføre nogen alvorligt høje bøder for at tabe gods på en motorvej' date=' så folk kan lære at de for h...... skal tage og sikre at tingene ikke kan flyve af og være til fare for andre.[/quote'] Jep, det er latterligt. Hvér morgen kan man i trafikradioen høre om tabt gods på motorvejen - hvér morgen !

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...