Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Fandeme irriterende at sådan noget "#¤% kan ske. Min Ekspressomaskine brændte sammen - og indtil flere halogenspots og pærer. Og hvem ved hvad jeg finder i løbet at de næste par dage. Jeg håber at de mener det alvorligt, når de siger at de vil erstatte det ødelagte.

Besvaret

Der har virkelig være ballade med elektriciteten i dag. Jeg bor ikke lige i næheden af Västra Hamnen (bor på Lönngatan) men strømmen har røget sig en tur hjemmehos mig i løbet af i dag. Min computer var slukket da jeg kom hjem og uret på mit køleskab og min mikroovn var nulstillet. Og så har der hersket togkaos fra SE mod DK det meste af eftermiddagen og aftenen pga. afbrudt kørestrøm.

Besvaret
Fandeme irriterende at sådan noget "#¤% kan ske. Min Ekspressomaskine brændte sammen - og indtil flere halogenspots og pærer. Og hvem ved hvad jeg finder i løbet at de næste par dage. Jeg håber at de mener det alvorligt, når de siger at de vil erstatte det ødelagte.
Her kunne vi "nøjes" med et par sikringer, så vi slap billigt kan jeg høre :)
Besvaret

Midt på dagen oplevede jeg to ekstremt korte strømsvigt. Det gik så stærkt at min PC ikke engang gik ud, men min ene skærm blinkede og netkortet (eller routeren) mistede forbindelsen.

Besvaret
Midt på dagen oplevede jeg to ekstremt korte strømsvigt. Det gik så stærkt at min PC ikke engang gik ud' date=' men min ene skærm blinkede og netkortet (eller routeren) mistede forbindelsen.[/quote']Samme oplevelse herude. *hmm*
Besvaret

Jeg oplevede at under strømsvigten, kunne jeg ikke få forbindelse på min mobil som er en arbejdstlf som benytter TDC, andre der havde den oplevelse? Min kone har en 3 tlf som virkede upåklageligt.....

Besvaret

Var på vej ind i Mobilia da alle folk sagde at der var lukket pga. manglende strøm. Lyskrydsene omkring var også ganske døde, altså for lys ikke for biler :) Da jeg kom hjem var det kun min Comhem forbindelse der ikke var oppe endnu, hvilket de fik fixet omkring omkring kl. 20 tror jeg (så film så aner ikke tidspunkt nøjagtig). Nogen der ved hvad alt det strømsvigt i store dele af Malmø gik ud på?

Besvaret
Har du haft kontakten E.ON for at få erstatning? Håber ikke du fandt flere dele, der er brændt sammen.
Besvaret
den makskine får du lige fixet til vi kommer :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...