bananas Skrevet July 3, 2011 Rapporter Skrevet July 3, 2011 Gårsdagens regnskyl har vist forårsaget store problemer. Amagermotorvejen er lukket pga. regnskyllet - forventes først at åbne i løbet af mandag eftermiddag Der er problemer med kystbanetogene og togforbindelsen mellem København H og Lufthavnen. Metroen skulle dog køre. Og der kommer mere regn i aften - dog ikke lige så kraftigt som i går.
Don A Besvaret July 3, 2011 Rapporter Besvaret July 3, 2011 bare der går tog fra hyllige til kbh lufthavn er jeg glad
Troejborg Besvaret July 3, 2011 Rapporter Besvaret July 3, 2011 dvs man kan slet ikke komme igennem kbh hvis amagermotorvejen er lukket?... ja så ved jeg dælme ikke hvordan jeg skal komme på arbejde..
Don A Besvaret July 3, 2011 Rapporter Besvaret July 3, 2011 http://www.dsb.dk/kundeservice/trafikinformation/aendringer-i-trafikken/?trafficType=Today&trafficId=24359 tror godt du kan kommer igemmen kbh og via stranvejen evt ? det skal jeg i al fald forsøge her om et par timer hvis den stædigvæk er lukkert motorvejen. er på falster og SKAL hjem :) ellers må man over med færgen
Rene Larsen Besvaret July 3, 2011 Rapporter Besvaret July 3, 2011 Amagermotorvejen er spærret i begge retninger ved Gl. Køge Landevej på grund af weekendens oversvømmelser. Trafikken ledes af ved afkørsel 25 Vallensbæk Syd og man kan køre på igen ved afk. 21 Avedøre Holme. http://www.dr.dk/P4/Trafik/
Don A Besvaret July 3, 2011 Rapporter Besvaret July 3, 2011 http://www.dr.dk/P4/Trafik/ Super så er ddet jo bare det jeg skal :)
Troejborg Besvaret July 3, 2011 Rapporter Besvaret July 3, 2011 Super så er ddet jo bare det jeg skal :) hvis man kan det nu, burde jeg også kunne komme på arbejde i morgen :D
Don A Besvaret July 3, 2011 Rapporter Besvaret July 3, 2011 hvis man kan det nu' date=' burde jeg også kunne komme på arbejde i morgen :D[/quote'] Ja skulle man mene :) også lidt et dumt sted slet ikke at kunne frem og tilbage.. så noget må de jo gøre for det
bananas Besvaret July 3, 2011 Forfatter Rapporter Besvaret July 3, 2011 nogen der kan komme på trafikken.dk ? Der var noget med at vejdirektoratets hjemmeside er nede - vist nok noget med vand i serverrummet eller lign. Københavns Politis telefoner virker heller ikke. Jeg har heller ikke kunnet tjekke min e-mail hos surftown siden i går - formentlig samme problem.
Troejborg Besvaret July 3, 2011 Rapporter Besvaret July 3, 2011 Ja skulle man mene :) også lidt et dumt sted slet ikke at kunne frem og tilbage.. så noget må de jo gøre for det Det jo det :) Må se hvad der sker i morgen..
Paul Besvaret July 3, 2011 Rapporter Besvaret July 3, 2011 Læg lige mærke til hvor på "Amager-motorvejen" der er lukket! Det er faktisk lidt misvisende, for det er lige hvor Amager-motorvejen går over i Køge Bugt-motorvejen, altså helt ude ved Avedøre, så hvis man skal fra Sverige til Sydvest-kvarteret og videre til centrum af København, ja... så er man altså ikke ramt.
Paul Besvaret July 3, 2011 Rapporter Besvaret July 3, 2011 Iøvrigt, jeg er lidt overrasket over, hvor hurtigt det kæmpeskyl Malmø fik var væk igen fra overfladen. Er der nogen som ved om Malmø ligger højere end København, og om underlaget (jorden) har en bedre sugeevne? For vi fik også en ordentlig røvfuld vand i går, men det var væk efter meget kort tid.
larscph Besvaret July 3, 2011 Rapporter Besvaret July 3, 2011 Jeg tror bare der kom mindre regn end i Kbh - de fik 15 cm regn derovre på et par timer, det er godt nok meget!! For nogen år siden - 3 eller 4 år siden - kom der rigtig meget regn herovre hvor specielt Inre Ringväg var rigtig hårdt ramt. Edit - det var i 2007 http://www.sydsvenskan.se/sverige/article248310/Vattnet-star-fortfarande-hogt.html og http://www.sydsvenskan.se/omkretsen/article249709/Vatten-vatten-vatten.html
Kira Besvaret July 3, 2011 Rapporter Besvaret July 3, 2011 Jeg var på arbejde i nat. Kører til Rigshospitalet via Amager Strandvej, Chr. havn osv - der er absolut ingen problemer. På Østerbrogade fungerede lysreguleringen ikke, og første gade til venstre efter Østerport Station er oversvømmet, men det er også alt der er at se.
Don A Besvaret July 3, 2011 Rapporter Besvaret July 3, 2011 Update: Lolland til sverige = 5.5 timer. øv øv øv sikke en tur.. Men danmark er godt nok dårlig til at skilte diregere omveje når de leder folk af motorvejen..
Kvalm Besvaret July 4, 2011 Rapporter Besvaret July 4, 2011 Update: Lolland til sverige = 5.5 timer. øv øv øv sikke en tur Ja man skal kende områdets vejnet for at komme hurtigt gennem kaoset - vi kørte lige igennem søndag eftermiddag :) Her til morgen var vejene gabende tomme - mod og igennem Kbh (Malmö - Hellerup - Glostrup)
Troejborg Besvaret July 4, 2011 Rapporter Besvaret July 4, 2011 Ja man skal kende områdets vejnet for at komme hurtigt gennem kaoset - vi kørte lige igennem søndag eftermiddag :) Her til morgen var vejene gabende tomme - mod og igennem Kbh (Malmö - Hellerup - Glostrup) Var vejene gabende tomme???... hmmm så har vi vist ikke været samme sted... jeg kender absolut ikke området... blev også ledt af motorvejen efter 1 time i kø... og dernæst måtte jeg sidde med livline hjemmefra, men stadig sad jeg fast i kaoset... så måtte ringe til jobbet og bede om fri... og så tage mig ud af kaoset igen og hjem af... jeg skal køre ekstremt tidligt i morgen, hvis jeg skal nå på arbejde..
EBL Besvaret July 4, 2011 Rapporter Besvaret July 4, 2011 Ja man skal kende områdets vejnet for at komme hurtigt gennem kaoset - vi kørte lige igennem søndag eftermiddag :) Her til morgen var vejene gabende tomme - mod og igennem Kbh (Malmö - Hellerup - Glostrup) Hvilken vej kørte du om jeg må spørge, via Sjællandsbroen eller via Kalvebodbroen?
bananas Besvaret July 4, 2011 Forfatter Rapporter Besvaret July 4, 2011 Jeg kom ind med tog - godt nok ½ time forsinket men værre var det heller ikke.
alexzuz Besvaret July 4, 2011 Rapporter Besvaret July 4, 2011 Nogen ideer til hvad der er smarteste vej? Skal køre til Albertslund om en times tid, regner med at køre fra ved Avedøre Holme og over Hvidovre af Roskildevej...
Mohlin Besvaret July 4, 2011 Rapporter Besvaret July 4, 2011 De leder tydligen av trafiken vid avfart 21 (Avedøre), så jag hade kört där och fortsatt hela vägen till Roskildevejen. Det är broarbeten på Holbækmotorvejen, så håll dig borta från den. Å andra sidan är det många som tänker så, så Roskildevejen är oftast helt igenstoppad. Det har tagit mig upp till 1,5 timme att komma hem (Kastrup - Høje-Taastrup) vissa dagar, och det är utan översvämmningar... Jobbar hemma idag och imorron och hoppas att de pumpat bort vattnet till onsdag för då SKA jag fysiskt till jobb.
larsk Besvaret July 4, 2011 Rapporter Besvaret July 4, 2011 jeg ville nok tage park alle igennem til albertslund, og måske (for at undgå køen ved afkørsel 21) tage sjællandsbroen og ud af folehaven og op på avedøre havne vej til højre og så venstre af park alle.
Kvalm Besvaret July 4, 2011 Rapporter Besvaret July 4, 2011 Hvilken vej kørte du om jeg må spørge' date=' via Sjællandsbroen eller via Kalvebodbroen?[/quote'] Sjællandsbroen...
EBL Besvaret July 4, 2011 Rapporter Besvaret July 4, 2011 Kan vi ikke få nogle meldinger fra folk der har med bil til Sjælland idag, gerne vest for København, om hvordan trafiken har flydt (evt. tidsmålinger). Jeg vil gerne vide om det er umagen værd at tage fysisk på arbejde imorgen :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu