Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

At det bliver dyrere, hvis man kører over flere gange om dagen kan altså ikke passe. Det må være en eller anden idiot i kundeservice, som har sidste dag, og benytter lejligheden til at tage gas på folk eller lign. Det kan man sgu da ikke mene alvorligt ved side fulde fem. Så før nogen investerer i verdens største monstertruck til at kvase hen over betalingsanlægget hver morgen synes jeg lige at vi skal have opklaret at det ikke er en and!. Hvis det er alvorligt ment, vil jeg dog hoppe den i anden grøft og mene at vi bør splejse til en fælles monstertruck, der ligesom kan rydde en "betalingsfri zone" gennem anlægget før vi sender en "morgenkonvoj" igennem.

• Svar 85
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Guest Supermule
Besvaret
:lol: Morgenkonvoj...... Har vi ikke allerede det over broen hver morgen????? Mangler lige bedste i rullestol, så er den i vinkel.......;)
Besvaret

Kommerciel ulydighed. "Hvad siger De, Hr. Bom-betjent!? Har alle Brobizz-kunder tilsyneladende glemt deres brobizz her til morgen? Nå ja...men så må de jo bare køre dem igennem systemet manuelt på navn og registreringsnummer. ...og nu De er igang, så har jeg sørme også glemt min Brobizz i min kones bh. Ja, De véd jo...det kan smutte, det skidt.... Så hvis De vil være så venlig at tale laaaaangsomt - jeg er nemlig ikke så god til numre, hvis De forstår" :rolleyes:

Besvaret
... Ang. muligheden for at blive debiteret dyrere ture samme dag så skal det ikke kunne lade sig gøre. Som det står på hjemmesiden betaler man for 1-16 ture 130dkr og for 17-50 ture 25dkr og derefter til 130dkr igen. Dvs. hvis man bliver debiteret for dyrere ture efter man har kørt 16 ture og inden man når 50 ture så skal man kontakte kundeservice for at gøre opmærksom på dette.
Jeg ville bare lige gøre opmærksom på igen AT MAN IKKE kan blive debiteret dyrere ture selvom man kører over samme dag, altså inden for de andre givne rammer..men rammer du tur 16 den ene vej den ene gang og tur 17 den anden vej, ja så vil der, naturligt nok, være en forskel i prisen :-)
Besvaret

Tog et kik på min svenske aftale i går aftes. Der stod, at min pendler-brobizz er til private formål, herunder transport til og fra arbejde ... Så burde den ikke være længere :)

Besvaret

Var inde på broens kontor idag, for at bytte aftale, de udleverede vilkår er ikke ændret i forhold til tidligere, på den nye aftale. Tror helt simpelt, de har forkortet lidt for meget på deres homepage.

Besvaret
Jeg har modtaget oversigten for januar' date=' og må, i mit tilfælde, æde en stigning på næsten 17% på en ganske almindelig pendlende måned (45 ture) :thumbdown[/quote'] Hvorfor ventede du så ikke med at bytte til 1.3? :D
Besvaret
Jeg har modtaget oversigten for januar' date=' og må, i mit tilfælde, æde en stigning på næsten 17% på en ganske almindelig pendlende måned (45 ture) :thumbdown[/quote'] Hvordan kan det være på 17% når alle tidligere beregninger har vist en max stigning på ca. 14% ved 50 ture? *S*
Besvaret
Hvordan kan det være på 17% når alle tidligere beregninger har vist en max stigning på ca. 14% ved 50 ture? *S*
...sikkert mig der er en regnespasser - det var meget flygtigt jeg lige kalkulerede på det. Tidligere pris var 2590,- inkl. 50 ture Træk i januar måned 3025,- på 45 ture Men igen - stik mig en lommeregner og bed mig regne procent-regning = 88,239% chance for fejl :o Edit: Sorry...der var årsafgift for brobizz #2 på opkrævningen. Denne var smuttet mine øjne forbi. Hvorfor min ene bizz-afgift blev trukket i december måned, og #2 i januar!?...beats me:rolleye:
Guest Supermule
Besvaret

Den findes ikke længere.......

... bortset fra MiniPendler der stiger 18% ved 24 ture
Besvaret
Den findes ikke længere.......
Det gør den jo på en måde - du har nu kun ét 'produkt' som dækker begge brobizzer. Hvis du med de nye priser beregner hvad 24 ture koster - vil du få en prisstigning på 18%
Guest Supermule
Besvaret

Nej det gør den ikke..... Søg selv på Øresundbroen's hjemmeside...... Du finder ingen steder, hvor der tilbydes en MINIpendler.... Udfra dine betragtninger stiger en MINIMINIMINI pendler på 2 ture fra 100kr til 260kr og det er en stigning på 260%..................... Du kan godt selv se, at man ikke kan regne på den måde....Når nu produktet ikke findes længere.....

Det gør den jo på en måde - du har nu kun ét 'produkt' som dækker begge brobizzer. Hvis du med de nye priser beregner hvad 24 ture koster - vil du få en prisstigning på 18%
Besvaret
Nej det gør den ikke..... Søg selv på Øresundbroen's hjemmeside...... Du finder ingen steder, hvor der tilbydes en MINIpendler.... Udfra dine betragtninger stiger en MINIMINIMINI pendler på 2 ture fra 100kr til 260kr og det er en stigning på 260%..................... Du kan godt selv se, at man ikke kan regne på den måde....Når nu produktet ikke findes længere.....
Selvom jeg var meget syg i folkeskolen er din beskrivelse kun en stigning på 160%
Besvaret

MiniPendler og Pendler er jo begge erstattet af den nye ØresundsPendler pr. 1. marts. Jeg ville bare gøre opmærksom på at 14% for 50 ture faktisk var en mindre prisstigning end de 18% som folk med MiniPendleraftalen rammer ved 24 ture. 24 ture er tilfældigvis det antal ture man rammer hvis man distance-arbejder hjemmefra to dage om ugen. Så nogen bliver altså hårdt ramt af det - hvilket nok har været forbigået en del i al polimikken om +50ture.

Besvaret
Jeg er helt enig i frustrationen, men lad os nu for fanden køre den "rigtigt". Den ny aftale bliver mere og mere absurd og tåbelig...det skal vi nok få fokus på....rolig nu og lad os spille:) Hvis det her er deres alvor så skal vi jo til at indlevere arbejdssedler på ugebasis så de kan registrere om det er privat eller arbejdsrelateret kørsel hver gang vi kører over. Det er en umulig opgave for dem selv... Giv os i det mindste arbejdsro til mødet med broen i næste uge inden i begynder at brænde flag af...
Kunne i ikke løfte lidt på låget og afsløre hvad emnerne til dette møde er ?? Jeg er klar til bakke op omkring lidt "civil ulyddighed" :-) hvis ikke jeres møde på tirsdag viser sig at være bonusgivende. Har dags doto ikke mødt en eneste der mener at den nye aftale er en succes :-(
Besvaret

Fejlagtig fakturering Nu er det vores tur til at have fejlagtige træk for passager :mad: På en ny-oprettet pendleraftale med 2 stik Bizz'er (kun den ene i brug) er det faktureret: 1*220kr (ok), 2*130kr (OK) og 2*200kr (hvor f... de så får det beløb fra). Til gengæld har jeg ikke fået nogen respons på min mail til dem... Det er da utroligt :sick:

Besvaret
På en ny-oprettet pendleraftale med 2 stik Bizz'er (kun den ene i brug) er det faktureret: 1*220kr (ok)' date=' 2*130kr (OK) og [b']2*200kr (hvor f... de så får det beløb fra). Til gengæld har jeg ikke fået nogen respons på min mail til dem... Det er da utroligt :sick:
Måske det er 2 x årsafgift ???
Besvaret
Måske det er 2 x årsafgift ???
Nej -nej. De 'søde' administratorer på Bron havde nemlig på eget initiativ konverteret BroPass-bizzen til PendlerBizz nr 2. Og den har vi jo allerede betalt årsafgift for. Det har Bron og jeg så haft en anden dans omkring :rolleye: Så de 2*200kr er et stort mysterie indtil videre. Jeg skal nok skrive, hvad Bron kan fortælle om årsagen i morgen.
Besvaret

Jeg må da også lige sige at de klarer det sku da skide godt derinde, havde bropas før med en brobizz og har nu lavet den om til pendler + jeg har bestilt en xtra og så har de nu opkrævet 2* dep. Det er fandme da for frækt at de opkræver depositum for en bizz som man havde i forvejen og allerede en gang har betalt for!!!

Besvaret

Nu har jeg talt med Bron. De 2*200kr er DEPOSITUM for BroBizz'erne. Forklaringen er at der ikke tidligere er betalt depositum for BroPass-aftalen, so de konverterede - så derfor er det blevet trukket nu. Underlige regler!!!

Besvaret
Foreningen vil nu gå direkte ind i denne sag der er opstået på baggrund af de ændringer Øresundsbron antageligt har lavet i deres aftalevilkår og den forvirring mange pendlere pt. har herom. Vi har dagsdato skrevet en mail, se længere nede, til Jacob Vestergaard fra Øresundsbron, hvori vi forhører os om dette er en fejl fra deres side og vi har et møde på tirsdag med flere fra broen, deriblandt Jacob Vestergaard. Foreningen er klar til at bruge de fælles midler til, om nødvendigt, at gå videre med denne sag i rette instanser. Vi ønsker dog at have ALLE fakta er på plads inden det går så vidt. Dette er grunden til at vi både har skrevet til Jacob Vestergaard, samt har aftalt møde med Øresundsbron. Vi vil tage konstruktive skridt, for at give broen en chance for at rette op på den åbenlyse fejl. Vi håber på jeres støtte og support i denne sag. Uanset hvor urimeligt man føler sig behandlet tjener det intet formål at lege "ungdomshus" på Lernacken. Det er her vi skal vise at vi som forening står sammen og rent faktisk kan gøre en forskel! Hilsen Foreningen Öresundsborger Lars, Martin og Trine MAIL SENDT TIL BROEN: Hej Jacob, Inden vores møde på tirsdag har jeg to konkrete spørgsmål, jeg gerne vil vende med dig telefonisk allerede i dag. Det drejer sig om: 1. Hvornår har I senest ændret aftalevilkårene, eks. på hjemmesiden - og er de blevet ændret siden offentliggørelsen af den nye prispolitik i november 2006?: http://www.oresundsbron.com/documents/document.php?obj=4561 Særligt afsnittet vedr. "Aftalen gælder udelukkende for privat kørsel i forbindelse med pendling til og fra arbejde, og du skal oplyses hvilke to biler, du ønsker at tilknytte aftalen." 2. Er det korrekt praksis i jeres kundeservice, at I fakturerer således, at de første 16 passager er til 130 kr, og de efterfølgende også, hvis de efterfølgende er på samme dage som de første 16? Hilsen Lars Hougaard
Any news som i vil fortælle om?
Besvaret
Så har de stjerner sgu gjort det igen.......... Klapper i mine små hænder over den fantastiske bro og dens visioner og fantastiske kundepleje........ Januar startede jeg på denne her fantastiske og fleksible aftale som Broens hjerner har udtænkt for at forsøge at skjule en ca. 14% pristigning (hvor dumme tror de vi er) og stor var min overraskelse da jeg opdagede hvad de trak på min konto. De første 16 passager var rigtigt nok faktureret til de aftalte 130,-, men det var de næste 5 sørme også????? Så kontakter man dem og de siger at det er min egen fejl, for jeg har kørt over flere gange på samme dag????? Så nu vil de ikke kreditere mig mine 500,- ??????? Hvem helvede siger at jeg ikke må passere broen flere gange på samme dag????? Det er vel for fanden antallet af passager og IKKE hvornår de er foretaget som afgør prisen????? :rolleye:
Så kom der endelig en forklaring på mine problemer med denne fantastiske bro og deres servicemindede medarbejdere:mad: Som sagt ringede jeg til dem d. 16/1 og gjorde dem opmærsom på min utilfredshed, da der intet skete, skrev jeg til dem på mail d. 2/2-07 og intet svar endnu????? Så ringede jeg så d.d. til dem og nu viser det sig, at de 5 ekstra 130,- faktureringer jeg havde fået ikke var som de først forklarede (at jeg ikke måtte køre over flere gange samme dag????) men fordi jeg havde brugt min Bropas bizz til dette og ikke min ekstra pendlerbizz. det viser sig så, at min bil de dage var til service og jeg derfor kørte i en lånebil med min (troede jeg) ekstra pendlerbizz i ruden, men nej det var søreme min bropas bizz???? Og det på trods af, at de da de udleverede begge personligt på Lernacken forklarede mig hvilken der var bropas og hvilken der var ekstra pendler bizz. Men nu har de erkendt fejlen og pengene er nu på vej til min konto....... Juhuuuuuuuu, endelig erkendte de en fejl:) Menneskeligt at fejle, men endelig erkendte de at de kan begå fejl, og at disse fejl IKKE skal kost deres trofaste kunder økonomisk.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...