Jump to content

Recommended Posts

• Svar 108
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret

Et sidespring

I min bebyggelse havde vi i lang tid en meget gammel og "rådden" polsk bil med nummerplade "TYV". HM:rolleyes:
TYV er en fin begyndelse på en nummerplade - kom lige til at tænke på mundheldet: "Heute gestohlen - Morgen im Polen". Fortsat god vind EGW - og tak for dine mange fotos.
Besvaret

min kære golf hedder FAA og da jeg arbejder som flymekker ja så er den hermed inført under federal aviation assosiation (som er den amerikanske udgave af statens luftfarsvæsen) og hedder herved nu airforce one. kærestens gamle rådne clio hed forøvrigt PMS :laugh:

Besvaret

har set nogle mere eller mindre sjove..... RAT og SUT :) Men kunne da være sjovt for nørderne med fx. DOS 622 :) eller hvad med WIN 095 :) Er der endelig nogle der ved om der er et system i det ? Kunne forstille mig at i tidernes morgen er startet som AAA000 ? og så frem efter. Efterhånden som bilerne skrottes kommer de så ud igen vil jeg tro. I DK har de talt om de snart skal have de gamle numre ud igen....

Besvaret

På vej til arbejde i morges blev jeg overhalet af en mørk 530'er: ASS xxx :D På vej hjem igen blev jeg overhalet af en bordeaux A4, og den var bare for cool: HAD xxx :th2: Hvorfor hedder min bil ikke det!?! "HAD 666" ville have været nice a1155.gif

Besvaret
Jeg har for travlt til at kigge på nr plader..... :lol:
Ja' date=' men du har heller ikke mere travlt end at [i']din nummerplade kan nå at blive aflæst fra højre vognbane.....har jeg hørt.....eller noget.....:laugh: Nåh, case closed forresten :eek::rolleyes:
Besvaret

har set nogle sjove her paa det sidste..... NOP xxx (for norder, NOP bruges i flere assembler sprog, fx z80) TAX xxx (lidt kedeligt ikke?) URO xxx (den larmede dog ikke.....)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...