Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Tekniske problemer :scared:2009-01-28 08:06Forventet sluttid: 2009-01-28 08:30Placering:ØresundsbronRetning:Begge retningerHændelse:Tekniske problemerRestriktion:Broen er lukket Fik også en sms i nat om det samme. Hvad har de mon gang i? Opdatering af deres Windows 95 styresystem?

Besvaret

Jeg afventer med at futte mod DK, til de har styr på det, og den er åben igen. Nægter at sidde i mega-kø. Den var også gal kl 0:35 - samme "Tekniske Vanskeligheder". Hmm.

Besvaret
Ingen SMS hér - endnu.Men kan se hjemmesiden også er opdateret. Fint...afsted. ...og der kom sms'en sørme :thumbup:
SMS-systemet lader til at være ustabilt (igen!) Har kun modtaget én sms, den om at broen igen var åbnet. Ingen sms i nat eller i morges om lukning. Skod-system! :mad: /Jolin
Besvaret
SMS-systemet lader til at være ustabilt (igen!) Har kun modtaget én sms, den om at broen igen var åbnet. Ingen sms i nat eller i morges om lukning. Skod-system! :mad: /Jolin
Jeg blev vækket begge gange i nat og fik også beskederne i morges.. så det virker fint (for mig) :)
Besvaret

De idioter har testet nødstrøm på det kørende anlæg i nat, og mistet kontakten med serveren. Ingen har åbenbart været fysisk til stede i serverrummet og ingen fall-back plan. Mage til dilletanteri skal man sq lede længe efter: Stefan Elfgren har ingen förklaring på varför Bron fick stängas två gånger inom bara några få timmar. Men det kan hänga ihop med att man testade ett nytt reservkraftverk vid midnatt.

Besvaret

Jeg tror ikke hvad jeg læser her.... For sa**n en flok klaphatte. Luk en hovedtrafikåre og vær ligeglad. Får de noget mere avanceret end en cykelpumpe i hånden knækker filmen fuldstændig....

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...