biz Besvaret June 18, 2009 Rapporter Besvaret June 18, 2009 ROFLMAO! Jeg har fået 3 (TRE! ) enslydende SP breve ind ad brevspräkken i dag på en gang, jeg udfylder dem alle 3 og sender dem.. Så må vi se hvad der sker!
BS Besvaret June 18, 2009 Rapporter Besvaret June 18, 2009 Vi har fået et enkelt brev fra ATP idag til den ene af os. Bliver spændende at se om der kommer flere de nærmeste dage?
dannemare Besvaret June 18, 2009 Rapporter Besvaret June 18, 2009 Vi har fået et enkelt brev fra ATP idag til den ene af os. Bliver spændende at se om der kommer flere de nærmeste dage? Samme her. Jeg fik i dag, men fruen endnu intet.
APGraph Besvaret June 18, 2009 Rapporter Besvaret June 18, 2009 Så nåede brevene også frem her, 2 stk til hver. Nåede kun at rykke for dem 1 gang Mvh A
Gio Besvaret June 18, 2009 Rapporter Besvaret June 18, 2009 Jeg melder mig i koret. Fik brev #2 med posten i dag. Man kan undres :p
Mulde Besvaret June 18, 2009 Rapporter Besvaret June 18, 2009 Nej, nu føler jeg mig altså udenfor - har kun fået et enkelt brev...
Gio Besvaret June 18, 2009 Rapporter Besvaret June 18, 2009 Nej' date=' nu føler jeg mig altså udenfor - har kun fået et enkelt brev... [/quote']Det tager en dag ekstra til Oxie. Der er jo vejarbejde!
Miriam Besvaret June 18, 2009 Rapporter Besvaret June 18, 2009 Jep, posten nåede også til Bunkeflo i dag :)
credde Besvaret June 18, 2009 Rapporter Besvaret June 18, 2009 Men den nåede så ikke til Hököpinge i dag!
sup3rior Besvaret June 18, 2009 Rapporter Besvaret June 18, 2009 Men den nåede så ikke til Hököpinge i dag! Heller ikke Amiralsgatan kunne de finde :(
Jakriborg Besvaret June 18, 2009 Rapporter Besvaret June 18, 2009 Heller ikke til Jakriborg. Kommer der nogen post i morgen, fredag?
Mc.Kinnell Besvaret June 18, 2009 Rapporter Besvaret June 18, 2009 Heller ikke til Jakriborg. Kommer der nogen post i morgen' date=' fredag?[/quote'] Ret sikker på posten ikke kommer ud i morgen. Og posten er heller ikke nået ud til Lars Görans Marker er endnu :thumbdown
larsk Besvaret June 19, 2009 Rapporter Besvaret June 19, 2009 http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2009/06/18/211658.htm Mage til pladder og dårlige undskyldninger skal man lede længe efter : "Problemet er, at ATP i mange tilfælde ikke ved, hvilke adresser der er rigtige eller forkerte, og derfor opfordrer kundechefen udlandsdanskere til at ringe eller maile til ATP, hvis de vil have udbetalt deres SP-penge." Jeg (og jeg er vist ikke den eneste ) har netop henvendt mig gang på gang, og oplyst adresse etc, men lige lidt hjælper det. Ingen brev her.
Menace Besvaret June 19, 2009 Rapporter Besvaret June 19, 2009 http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2009/06/18/211658.htm Mage til pladder og dårlige undskyldninger skal man lede længe efter : "Problemet er, at ATP i mange tilfælde ikke ved, hvilke adresser der er rigtige eller forkerte, og derfor opfordrer kundechefen udlandsdanskere til at ringe eller maile til ATP, hvis de vil have udbetalt deres SP-penge." Jeg (og jeg er vist ikke den eneste ) har netop henvendt mig gang på gang, og oplyst adresse etc, men lige lidt hjælper det. Ingen brev her. For mig lyder det også som en dårlig forklaring Der er mange der har registreret korrekt adresse og dem som ikke havde, får heller ikke noget Hvad mon de tjener på ved at have taget beslutningen "vi udbetaler ikke til udlandsdanskere, de henter alligevel ikke deres penge" Ren kassetænkning Hvorfor fanden kan de ikke bare finde ud af at der hvor man logger ind for at se ens SP-beløb, at få noget godkendelses på så de kan udbetales til en nemkonto Nej, man skal først have et brev, som man skal sende ind igen osv. Igen tror jeg det er ren kassetænkning
Johnzie Besvaret June 19, 2009 Rapporter Besvaret June 19, 2009 Jubiii .... Overskrift på DR Text TV Udenlandsdanskere glemt i SP-Fest osv osv ... Vh Johnzie
credde Besvaret June 19, 2009 Rapporter Besvaret June 19, 2009 Citat: "Brevet er nemlig slet ikke blevet sendt til udlandsdanskere" Det vil sige, at ATP har løjet os op i hovedet, når vi første gang har brokket sig over ikke at have modtaget et brev!
Miriam Besvaret June 19, 2009 Rapporter Besvaret June 19, 2009 Citat: "Brevet er nemlig slet ikke blevet sendt til udlandsdanskere" Det vil sige, at ATP har løjet os op i hovedet, når vi første gang har brokket sig over ikke at have modtaget et brev! nja..... min mor fik det altså lige med det samme, uden at rykke
SanneJ Besvaret June 19, 2009 Rapporter Besvaret June 19, 2009 nja..... min mor fik det altså lige med det samme' date=' uden at rykke[/quote']Ja mig og ham den anden i husstanden fik altså også brevet for længe siden, samtidigt og dagen efter at danskerne i DK fik det (vi har dog så vidt jeg ved ikke fået pengene endnu...Måske jeg skulle klage:p)
Thyper Besvaret June 19, 2009 Rapporter Besvaret June 19, 2009 Så er det spændende om man skal betale dobbelt afgift :)
SanneJ Besvaret June 19, 2009 Rapporter Besvaret June 19, 2009 Så er det spændende om man skal betale dobbelt afgift :)Jeg tror faktisk mere på bananas (se hans indlæg) end på öresunddirekt:th2:
tim_pedersen_ Besvaret June 19, 2009 Rapporter Besvaret June 19, 2009 Venter på afklaring Jeg tror faktisk mere på bananas (se hans indlæg) end på öresunddirekt:th2: Tror jeg venter til der er 100 % afklaring omkring det. Ville være ærgeligt hvis man skulle betale dobbelt afgift. Så for mit vedkommende bliver kortet hos mig til der er en afklaring fra Skatteverket. Mvh Tim
BS Besvaret June 19, 2009 Rapporter Besvaret June 19, 2009 Citat: "Brevet er nemlig slet ikke blevet sendt til udlandsdanskere" Det vil sige, at ATP har løjet os op i hovedet, når vi første gang har brokket sig over ikke at have modtaget et brev! Den besked fik jeg også i torsdags da jeg ringede. Ikke desto mindre fik min kæreste det med posten samme dag. Så det er ikke godt at vide hvem man skal stole på.
Pede Besvaret June 19, 2009 Rapporter Besvaret June 19, 2009 Fik også selv vores breve herhjemme dagen efter "danskerne" på jobbet havde fået deres. Blev postet dagen efter men pengene er endnu ikke røget ind. fantastisk at det kan tage så lang tid. Må sige at ATP virkerlig har imponeret mig med deres toptunede håndtering af disse SP-penge... :-/
MRoderick Besvaret June 20, 2009 Rapporter Besvaret June 20, 2009 http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2009/06/18/211658.htm Nåmen, så tror jeg da lige jeg skal have ringet til dem i næste uge.
Rikke Rost Besvaret June 20, 2009 Rapporter Besvaret June 20, 2009 Så dukkede det første brev da op i Hököpinge.....:)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu