Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

ROFLMAO! Jeg har fået 3 (TRE! :lol:) enslydende SP breve ind ad brevspräkken i dag på en gang, jeg udfylder dem alle 3 og sender dem.. Så må vi se hvad der sker! :tongue2::love2:

• Svar 369
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret
Heller ikke til Jakriborg. Kommer der nogen post i morgen' date=' fredag?[/quote'] Ret sikker på posten ikke kommer ud i morgen. Og posten er heller ikke nået ud til Lars Görans Marker er endnu :thumbdown
Besvaret
http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2009/06/18/211658.htm Mage til pladder og dårlige undskyldninger skal man lede længe efter : "Problemet er, at ATP i mange tilfælde ikke ved, hvilke adresser der er rigtige eller forkerte, og derfor opfordrer kundechefen udlandsdanskere til at ringe eller maile til ATP, hvis de vil have udbetalt deres SP-penge." :sick: Jeg (og jeg er vist ikke den eneste :rolleye:) har netop henvendt mig gang på gang, og oplyst adresse etc, men lige lidt hjælper det. Ingen brev her. :fight:
Besvaret
http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2009/06/18/211658.htm Mage til pladder og dårlige undskyldninger skal man lede længe efter : "Problemet er, at ATP i mange tilfælde ikke ved, hvilke adresser der er rigtige eller forkerte, og derfor opfordrer kundechefen udlandsdanskere til at ringe eller maile til ATP, hvis de vil have udbetalt deres SP-penge." :sick: Jeg (og jeg er vist ikke den eneste :rolleye:) har netop henvendt mig gang på gang, og oplyst adresse etc, men lige lidt hjælper det. Ingen brev her. :fight:
For mig lyder det også som en dårlig forklaring Der er mange der har registreret korrekt adresse og dem som ikke havde, får heller ikke noget Hvad mon de tjener på ved at have taget beslutningen "vi udbetaler ikke til udlandsdanskere, de henter alligevel ikke deres penge" Ren kassetænkning Hvorfor fanden kan de ikke bare finde ud af at der hvor man logger ind for at se ens SP-beløb, at få noget godkendelses på så de kan udbetales til en nemkonto Nej, man skal først have et brev, som man skal sende ind igen osv. Igen tror jeg det er ren kassetænkning
Besvaret

Citat: "Brevet er nemlig slet ikke blevet sendt til udlandsdanskere" Det vil sige, at ATP har løjet os op i hovedet, når vi første gang har brokket sig over ikke at have modtaget et brev! :sick:

Besvaret
Citat: "Brevet er nemlig slet ikke blevet sendt til udlandsdanskere" Det vil sige, at ATP har løjet os op i hovedet, når vi første gang har brokket sig over ikke at have modtaget et brev! :sick:
nja..... min mor fik det altså lige med det samme, uden at rykke
Besvaret
nja..... min mor fik det altså lige med det samme' date=' uden at rykke[/quote']Ja mig og ham den anden i husstanden fik altså også brevet for længe siden, samtidigt og dagen efter at danskerne i DK fik det (vi har dog så vidt jeg ved ikke fået pengene endnu...Måske jeg skulle klage:p)
Besvaret

Venter på afklaring

Jeg tror faktisk mere på bananas (se hans indlæg) end på öresunddirekt:th2:
Tror jeg venter til der er 100 % afklaring omkring det. Ville være ærgeligt hvis man skulle betale dobbelt afgift. Så for mit vedkommende bliver kortet hos mig til der er en afklaring fra Skatteverket. Mvh Tim
Besvaret
Den besked fik jeg også i torsdags da jeg ringede. Ikke desto mindre fik min kæreste det med posten samme dag. Så det er ikke godt at vide hvem man skal stole på.
Besvaret

Fik også selv vores breve herhjemme dagen efter "danskerne" på jobbet havde fået deres. Blev postet dagen efter men pengene er endnu ikke røget ind. fantastisk at det kan tage så lang tid. Må sige at ATP virkerlig har imponeret mig med deres toptunede håndtering af disse SP-penge... :-/

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...