michael k Skrevet July 10, 2009 Rapporter Skrevet July 10, 2009 jeg har idag opdateret til ie 8 jeg ved mange ikke kan lide ie men jeg har aldrig haft problemer med det för nu .. efter opdateringen ser min processliste sådan her ud .. selvom der kun er 1 ie vindue åbent nogen der har en ide til hvad der er galt?
biz Besvaret July 10, 2009 Rapporter Besvaret July 10, 2009 Pröv at afinstallere den og geninstallere den efter en reboot, pröv evt. også at se om der er en nyere build tilgängelig.
Paul Besvaret July 10, 2009 Rapporter Besvaret July 10, 2009 Kører du XP på en 64-bit AMD maskine? "iexplore.exe *32"
Menace Besvaret July 11, 2009 Rapporter Besvaret July 11, 2009 IE8 laver en ny process pr. fane, så hvis du har mange faner åbne så får du sådan et billed... Hvis du ikke har mange faner, så er der noget galt :-)
swoop Besvaret July 11, 2009 Rapporter Besvaret July 11, 2009 Skader aldrig at kigge efter anden browser - læs f.eks. denne korte gennemgang af de forskellige browsere på markedet. Mit største kritikpunkt mod Internet Explorer er en mangelfuld udvikling. Det er først på det seneste hvor de har fået konkurrence vi oplever udvikling af den i rigtig mange år.
MRoderick Besvaret July 11, 2009 Rapporter Besvaret July 11, 2009 Hvis ikke det skyldes rigtigt mange tabs, ville jeg nok også lige prøve at installere den igen, ved at downloade den fra Microsoft.com ... og hvis problemet stadig findes, ville jeg nok lige tjekke om der måske var en virus på maskinen?
webodin Besvaret July 11, 2009 Rapporter Besvaret July 11, 2009 standard installation er ikke det bedste... jeg har idag opdateret til ie 8 jeg ved mange ikke kan lide ie men jeg har aldrig haft problemer med det för nu .. efter opdateringen ser min processliste sådan her ud .. selvom der kun er 1 ie vindue åbent nogen der har en ide til hvad der er galt? Det er muligt at under installering af din nye IE8 har som standard har accepteret en masse "Add-on", det gøre en almindelig bruger der "trykker" "JA" under hele installations processen, det gøre det sikkert ikke bedre end at geninstallere IE8, hvis man gentaget processen, du kunne evt se her, hvordan du DISABLE'r unødig Add-on's evt GOOGLE efter IE8 whitout Add-ons eller som det bedste og andre her forslå skift Browser til Firefox... :th2:
Gio Besvaret July 11, 2009 Rapporter Besvaret July 11, 2009 Rooolig nu. IE8 er en fin browser - kombineret med andre alternativer. Der er helt klart noget galt. IE8 kører hver "tab" (vindue) i sin egen lukkede proces, så det (for det meste) kun er denne der lukkes, hvis siden crasher. Så derfor ser man en masse instances af iexplore.exe i en almindelig session. Men ovenstående er dog helt i skoven! Start med at hente seneste version på http://www.microsoft.com/windows/internet-explorer/worldwide-sites.aspx Afinstallér din nuværende fuldstændigt. Genstart. Installér den du lige har hentet på ganske normal vis, uden at ændre på noget. Har du stadig problemet, så skal der tjekkes for hijackers og lignende snask. Der vil jeg, igen & som altid, anbefale at man starter på Spywarefri.dk - opret dig som bruger, og gå manualen igennem - og så ind og oprette en tråd om dit problem. Det er meget dygtige folk der sidder derinde! Alternativet er en helt frisk Windows... (og hvorfor egentlig køre 64bit til hjemmebrug?)
swoop Besvaret July 11, 2009 Rapporter Besvaret July 11, 2009 Alternativet er en helt frisk Windows... (og hvorfor egentlig køre 64bit til hjemmebrug?) Hvis en ny installation er alternativet vil jeg da klart anbefale en anden browser. Hvordan kan Internet Explorer være en fin browser, hvis en reinstallation af Windows er eneste løsning? ;-)
webodin Besvaret July 11, 2009 Rapporter Besvaret July 11, 2009 Firefox ell IE ? Jeg ved ikke hvor lang tid siden jeg har brugt IE(6,7,8) hvordan kan det være at når IE 6 blev fornyet til IE7, har MICROSOFT KOPIERET Mozilla's TAB browsning ? IE8 blev udviklet der man fandt en masse fejl i IE7 ikke kunde understøtte. Jeg klarer mig glemrene uden Microsoft, og fejlbehæftet IE, det hvad windows kan, det kan ubuntu desuden behøver man ikke tænke på antivirus, antispam, anti... anti .... osv. nøgle til hvertprogram, og jeg ved ikke hvad for at få windows til at køre... Se hvad ubuntu kan længe før windows kom med vista aero Firefox kan klare det meste, og meget mere til ...
dannemare Besvaret July 11, 2009 Rapporter Besvaret July 11, 2009 Hvis en ny installation er alternativet vil jeg da klart anbefale en anden browser. Hvordan kan Internet Explorer være en fin browser, hvis en reinstallation af Windows er eneste løsning? ;-)
webodin Besvaret July 11, 2009 Rapporter Besvaret July 11, 2009 han ment garanteret re-installation af IE8 :th2:
Gio Besvaret July 11, 2009 Rapporter Besvaret July 11, 2009 Hvis en ny installation er alternativet vil jeg da klart anbefale en anden browser. Hvordan kan Internet Explorer være en fin browser, hvis en reinstallation af Windows er eneste løsning? ;-)IE8 virker, som udgangspunkt, fortrinligt. At det så ser ud til at Michael's problem kan være relateret til andetsteds end browseren...ja, det er jo ikke browserens skyld. Hvis man installerer IE8 på en i forvejen gennemsnasket maskine, så er det jo allerede et forkert udgangspunkt. Det ender jo op i den sædvanlige religionskrig mellem MS fanboys og Linux-ditto, garneret med æblesmag og safari-udflugter (som jo grundlæggende også er nix). Fred være med dét - men skal vi ikke koncentrere os om IE8, og få denne til at opføre sig korrekt på Michaels maskine!?
michael k Besvaret July 11, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret July 11, 2009 tak for svarene .. fandt ud af at jeg havde et par trojans .. de er väk nu og nu er jeg nede på kun 2-3 iexplore.exe og dte er stadig med kun et vindue og en fane åben... må nok ominstallere .. funderede også på en format:c da det er läänge siden ..
Gio Besvaret July 11, 2009 Rapporter Besvaret July 11, 2009 tak for svarene .. fandt ud af at jeg havde et par trojans .. de er väk nu og nu er jeg nede på kun 2-3 iexplore.exe og dte er stadig med kun et vindue og en fane åben... må nok ominstallere .. funderede også på en format:c da det er läänge siden ..Det lyder faktisk rigtigt nok. Én iexplore.exe til motoren, og én til hver af dine tabs = tre iexplore.exe.
michael k Besvaret July 11, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret July 11, 2009 Det lyder faktisk rigtigt nok. Én iexplore.exe til motoren' date=' og én til hver af dine tabs = tre iexplore.exe.[/quote'] det burde vel så kun väre 2 hvis kun eet vindue med en tab er åbent .. men whatever nu gör den noget andet hver gang jeg starter ie op spörger den om jeg vil gå til startside eller "continue previous session" tror bare jeg smider nu win på... jeg körer 64 bit fordi jeg har en 64 bit maskine så ville bare se om der overhovedet var forskel.. og nej det er IKKE amd hehe altid intel..
Menace Besvaret July 11, 2009 Rapporter Besvaret July 11, 2009 Jeg ved ikke hvor lang tid siden jeg har brugt IE(6,7,8) hvordan kan det være at når IE 6 blev fornyet til IE7, har MICROSOFT KOPIERET Mozilla's TAB browsning ? IE8 blev udviklet der man fandt en masse fejl i IE7 ikke kunde understøtte. Firefox kan klare det meste, og meget mere til ... Tabbed browsning var et MS produkt og andre har kopieret det.... Det er korrekt at det er kommet tilbage.... Firefox... bah.. prøve chrome, det sparker røv :-)
Gio Besvaret July 11, 2009 Rapporter Besvaret July 11, 2009 det burde vel så kun väre 2 hvis kun eet vindue med en tab er åbent .. Rigtigt nok. Jeg var lidt hurtig. Beklager.men whatever nu gör den noget andet hver gang jeg starter ie op spörger den om jeg vil gå til startside eller "continue previous session" Det tyder også på at den ikke lukkes rigtigt' date=' da det er standard efter et crash - at den vil tilbyde dig at genskabe den tidligere session.tror bare jeg smider nu win på... jeg körer 64 bit fordi jeg har en 64 bit maskine så ville bare se om der overhovedet var forskel..64bit er nu lækkert - hvis man har applikationerne og brugsscenariet til det. Til "standard hjemmebrug" er 32bit stadig at foretrække. Der er (endnu) alt for mange problemer med inkompatibilitet og driver-issues i 64bit (som almindelig desktop-bruger).
Gio Besvaret July 11, 2009 Rapporter Besvaret July 11, 2009 Firefox... bah.. prøve chrome' date=' det sparker røv :-)[/quote']Chrome er fin, enig - men mangler stadig en del. Nok derfor du også bruger IE8 lige nu :p
webodin Besvaret July 11, 2009 Rapporter Besvaret July 11, 2009 Tabbed browsning var et MS produkt og andre har kopieret det.... Det er korrekt at det er kommet tilbage.... Firefox... bah.. prøve chrome, det sparker røv :-) Seriøst, hvilken verden lever du i ? kan du komme med et eksempel ell bevis byrden ... hvilke af MS browser har haft TAB browsning...(før IE7)? men forståligt nok hvis man kun kender til WINDOWS...
michael k Besvaret July 11, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret July 11, 2009 Rigtigt nok. Jeg var lidt hurtig. Beklager.Det tyder også på at den ikke lukkes rigtigt' date=' da det er standard efter et crash - at den vil tilbyde dig at genskabe den tidligere session.64bit er nu lækkert - hvis man har applikationerne og brugsscenariet til det. Til "standard hjemmebrug" er 32bit stadig at foretrække. Der er (endnu) alt for mange problemer med inkompatibilitet og driver-issues i 64bit (som almindelig desktop-bruger).[/quote'] ja jeg tror bare jeg smider ny xp på skidtet .. jeg skal ihvertfald ALDRIG tilbage til vista... selv denne xp med en masse trojans og problemer körer bedre end vista..
webodin Besvaret July 11, 2009 Rapporter Besvaret July 11, 2009 ja jeg tror bare jeg smider ny xp på skidtet .. jeg skal ihvertfald ALDRIG tilbage til vista... selv denne xp med en masse trojans og problemer körer bedre end vista.. så prøv gratis og lovligt Windows7 fra Microsoft egen site....
Gio Besvaret July 11, 2009 Rapporter Besvaret July 11, 2009 ja jeg tror bare jeg smider ny xp på skidtet .. jeg skal ihvertfald ALDRIG tilbage til vista... selv denne xp med en masse trojans og problemer körer bedre end vista..Ja...og Win7 har du jo stiftet bekendtskab med (du var så bare uheldig - og det faktum at det var en beta du installerede gjorde det nok ikke bedre) God vind me re-install. Det er såååå hyggeligt...eller...hmm :o
Gio Besvaret July 11, 2009 Rapporter Besvaret July 11, 2009 Tabbed browsning var et MS produkt og andre har kopieret det.... Browser tabs were introduced by NetCaptor in 1998, later by IBrowse in 1999, following by myIE2 and MultiZilla (an extension for the Mozilla Application Suite[1]) and Opera in 2000, Mozilla Application Suite in 2001, Konqueror and Safari in 2003, Internet Explorer 7[2] in 2006 and Google Chrome in 2008. http://en.wikipedia.org/wiki/Tabbed_browsing
webodin Besvaret July 11, 2009 Rapporter Besvaret July 11, 2009 Ja...og Win7 har du jo stiftet bekendtskab med (du var så bare uheldig - og det faktum at det var en beta du installerede gjorde det nok ikke bedre) God vind me re-install. Det er såååå hyggeligt...eller...hmm :o ja klart Windows7 (beta), man kan dog bruge den helt frem til marts. hvis man til den tid ikke geninstallere windows på ny... evt kunne man installere UBUNTU det tager kun 20 min hele installationen , og i det fleste tilfælde er der driver til alt...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu