Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Så har fartmålingerne åbenbart nået toppen af idioti; det man troede var en joke, netop fordi det er sindssygt, valgte de i dag at gøre. Nøddører er åbenbart ikke til at komme ud af i en nødsituation. De er til for, at den lokale politistations kamikaze fjolser kan stå og flagre med en lazer!! Jeg synes helt ærlig vi bør klage til broen i stor stil, for dét de har gang i der, dét er fandme farligt :rolleye:

• Svar 83
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret
Så har fartmålingerne åbenbart nået toppen af idioti; det man troede var en joke, netop fordi det er sindssygt, valgte de i dag at gøre. Nøddører er åbenbart ikke til at komme ud af i en nødsituation. De er til for, at den lokale politistations kamikaze fjolser kan stå og flagre med en lazer!! Jeg synes helt ærlig vi bør klage til broen i stor stil, for dét de har gang i der, dét er fandme farligt :rolleye:
En henvendelse til "formiddagsaviserne" eller TV2 - det vil "rykke" mere, tror jeg. Iøvrigt er folk jo ligefrem begyndt at køre langsomt (under 100 km/t) dernede :)
Besvaret

Min kammarat er lige blevet bollet der :S han blev målt til 114, han så dem kun i sidste sekund og da han røg ud af tunnellen kom der panser-mc'er efter ham :P Håber de står der en dag jeg kører igennem, så kan man klodse bremserne foran dem og svine dem til. Det er jo for hjernedødt at stille sig i nøddørene!! Latterlige aber!

Besvaret
Min kammarat er lige blevet bollet der :S han blev målt til 114' date=' han så dem kun i sidste sekund og da han røg ud af tunnellen kom der panser-mc'er efter ham :P[/quote']Tja - han kan jo kun takke sig selv.
Besvaret

Jeg frygter, at det kommer til en ulykke én dag i tunnellen med det stunt, de kører. Tænk, hvis en bilist opdager, at nøddøren står åben og tror der kaster sig en person ud foran bilen, så vil bilisten jo kaste bilen ind i højre vognbane med stor risiko for at ramme et andet køretøj (da man jo ikke ligger i overhalingsbanen uden grund).

Besvaret
Jeg frygter' date=' at det kommer til en ulykke én dag i tunnellen med det stunt, de kører. Tænk, hvis en bilist opdager, at nøddøren står åben og tror der kaster sig en person ud foran bilen, så vil bilisten jo kaste bilen ind i højre vognbane med stor risiko for at ramme et andet køretøj (da man jo ikke ligger i overhalingsbanen uden grund).[/quote'] Jeg er fuldkommen enig i din betragtning, og jeg tænkte præcis det samme, da jeg hørte om beslutningen. Rent instinktivt vil man, som billist, ''søge'' mod højre, såfremt der er risiko for, at ramme ''noget'' der stikker hovedet frem fra venstre! Det er fuldkommen galimatias, og ender helt sikkert med en ulykke dernede :mad: Det eneste positive jeg kan se i ordningen er, at flere billister måske vil holde sig til højre bane, af ''frygt'' for, at køre hovedet af en betjent - så kan jeg nemlig komme hurtigere frem (JOKE) :laugh:
Besvaret

Grunden til det er så hjernedødt det de gør, det er jo netop som i andre siger, at der er chance for der kan ske en ulykke istedet.. Hvis ikke jeg vidste det, ville jeg få et chok hvis det stod en der i nøddørene... puuhhaa.. Men man må da give dem, at de har holdt deres ord so fare... At det så er en psykopatisk måde at gøre det på, er vel en anden sag :P

Besvaret

De kan jo starte med at spærre kørebanen i den side de står i - så er det jo også noget nemmere at spotte padderne der alligevel trækker ud i det lukkede spor og overhaler. Hvis det alligevel er bas-ører til citronmåne-kassen de er ude efter, så burde denne fremgangsmåde fungere helt fint. Alternativt bør de skilte med fartkontrollen inden nedkørsel til tunnellen, så folk er advaret. Ellers må de sgu' montere måleudstyret så de ikke behøver håndholde (som i deres målevogne). Så kan panserbasse også spise kage med den anden hånd imens, uden at være til fare for overhalende trafik :D

Besvaret
De kan jo starte med at spærre kørebanen i den side de står i - så er det jo også noget nemmere at spotte padderne der alligevel trækker ud i det lukkede spor og overhaler. Hvis det alligevel er bas-ører til citronmåne-kassen de er ude efter, så burde denne fremgangsmåde fungere helt fint. Alternativt bør de skilte med fartkontrollen inden nedkørsel til tunnellen, så folk er advaret. Ellers må de sgu' montere måleudstyret så de ikke behøver håndholde (som i deres målevogne). Så kan panserbasse også spise kage med den anden hånd imens, uden at være til fare for overhalende trafik :D
Haha genialt :D
Besvaret

Jeg kørte gennem røret kl. 09:40. Jeg kørte vel cirka 105-110 km/t, indtil jeg spottede dem i den ene branddør og bremsede hurtigt ned til under 90 km/t. De fik et lille dyt med på vejen, netop som jeg passerede dem. Blev ikke taget.

Besvaret
Så har fartmålingerne åbenbart nået toppen af idioti; det man troede var en joke, netop fordi det er sindssygt, valgte de i dag at gøre. Jeg synes helt ærlig vi bør klage til broen i stor stil, for dét de har gang i der, dét er fandme farligt :rolleye:
Kan man ikke melde dem til Politiet ...
Besvaret

Hehe.. En variant kunne være at hænge strisseren i noget klatre gear ned fra nogen af skiltene i loftet som en slags spiderman? :) Men ja, det er alligevel utroligt at de må stå der uden at der er ekstra fartnedsættelser! Hvis der holder en bil i nødsporet ude på broen er farten jo typisk sat ned til 70 over et langt stykke. Vildt nok at de må står der og flagre for deres fagforening... Hehe...

Besvaret
Husk at pusse glorien inden du går i seng iaften. Evt. køb dig selv en medalje
Lad være med at pive, når den eneste der kan klandres er ham selv. Hvor uretfærdigt det end kan føles, så kunne det let være undgået. Sandheden er ofte ilde hørt - glorie eller ej. :p
Besvaret

At nogen har fået en bøde for at have kørt for stærkt kan man vel ikke klage over. Men at der skal stå nogen og hænge ind og ud af nøddørene i tunnellen virker helt crazy. En ting er at det er lidt småfarligt for betjentene, men det virkeligt farlige er at folk kan blive ret så forskrækkede eller distraherede, hvis man pludselig ser et andet menneske hænge halvt ud over kørebanen midt i en tunnel. Og så kan der nemt ske ulykker - meget nemmere end hvis en eller anden kører for stærkt. Sagt lidt populært ser det ud til at "medicinen" er langt værre end "sygdommen".

Besvaret
I betragtning af ulykkesfrekvensen på dette stykke motorvej er det bemærkselsværdigt at de mener så drastigt et skridt som dette er påkrævet.
Ganske enig!
Besvaret

Hva dælen skulle Folketinget blande sig i det for? Ikke at de alligevel i tide og utide blander sig i sager de burde holde snotten fra men dette er da noget der hører under Justitsministeriet da det er dér politiet refererer til.

Besvaret
Tænk' date=' hvis en bilist opdager, at nøddøren står åben og tror der kaster sig en person ud foran bilen, så vil bilisten jo kaste bilen ind i højre vognbane med stor risiko for at ramme et andet køretøj (da man jo ikke ligger i overhalingsbanen uden grund).[/quote']
Besvaret
Fastmonteret måleudstyr ville ikke hjælpe en dyt' date=' udover de få hundrede meter før man passerer. Derefter hersker anarki atter.[/quote']Nu var mit forslag nok mere sikkerheds-orienteret. Når de endelig skulle stå dernede, så kunne de montere en anordning der kunne "kigge ud", så de selv kunne sidde inde i mellemgangen og styre måleriet på afstand. Denne anordning blev så opsat og nedtaget dynamisk. Wild imagination, i guess... ;)
Besvaret

Endnu engang beviser du din manglende evne til at forestille dig noget som helst der ikke kan passe ind i din lille kasse.... Man REGNER ikke med at se PERSONER nede i tunnelen UDEN at der normalt er skiltet med det fra Lernacken og til DK. Der er regler for hvad der skal skiltes med og hvordan. Jeg er sikker på at arbejdstilsynet IKKE ville godkende det. Ét forkert trin og han vælter ud på kørebanen... Jeg så ham stå der 10.30 og jeg fik fandme et chok.

Credde, Vicksen: klodser I også bremsen og kaster bilen til siden, hver gang I passerer under en motorvejsbro, hvorpå der står en person og kigger ned? Triller I over ethvert lyskryds med 20 km/t, i det tilfælde af at en billist, cyklist eller fodgænger overser sit røde lys? Og jeg kunne sikkert komme på flere eksempler... Skiltning burde være en selvfølge, helt enig. Fastmonteret måleudstyr ville ikke hjælpe en dyt, udover de få hundrede meter før man passerer. Derefter hersker anarki atter.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...