Jump to content

Recommended Posts

• Svar 77
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Besvaret

Ja tak for kaffe. folk kan bare ikke forstå det med KØ og NØDSPOR! et er man køre i nødsporet fordi man ikke kan vente ligesom alle andre i køen. et andet er dælme at man tager det med mindst 50 gange den hastighed de andre som holder i kø bevæger sig med. Sjovt nok kom jeg ud gennem samtidig som den første af de 3 bmw`er som syns det var sjovt i nødsporet.. Men det er jo godt at et så stort foretag har fine strømbeskyttelses systemer at de kan klare strøm udfald. Det er måske den lave pris alle vi pendler vi betaler for at benytte deres fine bro, som gør at de ikke har råd til sådan fine ting.. eller hvad ved jeg..

Besvaret
Det var det, strømmen var også gået her ! Men det køre igen nu
Jo.... det kører så godt, at motorvejen fra og med Tårnby mod byen er lukket, fordi man skal rydde op efter et harmonikasammenstød af op til 8 biler, der tordnede ind i hinanden, efter at masser af bilister "løsladt" fra proppen ved betalingsanlægget gav den en ordentlig en på gaspedalen og kom så meget op i fart at adskillige stod til at miste kørekortet, hvis de blev spottet af ordensmagten....
Besvaret
Jo.... det kører så godt' date=' at motorvejen fra og med Tårnby mod byen er lukket, fordi man skal rydde op efter et harmonikasammenstød af op til 8 biler, der tordnede ind i hinanden, efter at masser af bilister "løsladt" fra proppen ved betalingsanlægget gav den en ordentlig en på gaspedalen og kom så meget op i fart at adskillige stod til at miste kørekortet, hvis de blev spottet af ordensmagten....[/quote'] Yessir. Der var tryk på :rolleyes: Godt man nåede forbi inden det skete.
Besvaret

Ja, jeg nåede ikke forbi, men måtte holde i 55 minutter, før vi kunne komme til at køre videre. Jeg var lige nået forbi afkørslen til Amager Strandvej, så jeg kunne jo ikke bakke. Lige efter kom der politi og ledte de efterfølgende bilister op på den afkørsel. ØV.:thumbdown

Besvaret

När vi körde förbi (kommer från Taastrup, och kör av sista avfarten, ner på Strandvejen) så stod bilarna still en bit ut mot bron/tunneln och folk hade gått ur bilarna och stod och pratade. Två MC poliser kom farande förbi och spärrade nerfarten till motorvägen. Det var full kaos ner mot rondellen och vid lufthavnen, och en bil som kom från Sverigehållet stod och blinkade höger... (modigt med två poliser bredvid!!) Vi såg inte vad som hände, men undrar om inte polisen såg mellan fingrarna med den förbjudna högersvängen?

Besvaret
Yessir. Der var tryk på :rolleyes: Godt man nåede forbi inden det skete.
Vi kørte over ca 15 min inden ulykken, og jeg havde en billist hængende i baggruden med hvinende bremser pga hårde opbremsninger lige inden Fields.... tænke puha det var tæt på der skete en stor ulykke....og det gjorde der så:(
Besvaret

Det var et sammenstød på fire personbiler så vidt jeg kunne se (medmindre andre var blevet fjernet). En Peugeot 206 der måtte få skåret taget af, en Audi TT med en smadret front, en varevogn uden de helt store skrammer og en gammel Volvo hvor det kun så ud til at være kofangeren der var røget. Jeg havde også "fornøjelsen" af at sidde 50-55 min. lige efter broen. ved Netto/McD/Amagerstrandvej.

Besvaret
Ja, jeg nåede ikke forbi, men måtte holde i 55 minutter, før vi kunne komme til at køre videre. Jeg var lige nået forbi afkørslen til Amager Strandvej, så jeg kunne jo ikke bakke. Lige efter kom der politi og ledte de efterfølgende bilister op på den afkørsel. ØV.:thumbdown
Godt man havde trafik radio slået til, fik en advarsel på broen første gang og igen i tunlen så kørte af ved lufthavnen, der var godt nok også kaos men det gik noget hurtigere end at holde og vente. Jeg er da glad for du ikke bakkede Ulmus, men det var der nogle andre psykopater der gjorde, kunne se dem da jeg holdt og ventede på grønt lys lige efter afkørelsen. Jeg fatter ikke at man kan være så syg i skalden at man begynder at bakke tilbage i nødsporet til sidste afkørelse. Lige inden de bakkede kom der en falck bil og kørte gennem nødsporet og efter jeg kom forbi krydset kom der en læge bil. Det er satme smart at blokere nødsporet hvis andre længere fremme skal have læge hjælp, føj for satan håber i skammer jer:sick:
Besvaret
Godt man havde trafik radio slået til' date=' fik en advarsel på broen første gang og igen i tunlen så kørte af ved lufthavnen, der var godt nok også kaos men det gik noget hurtigere end at holde og vente.[/quote'] Jeg har også trafikradio slået til - det er da guld i sådan en situation. Find lige den lille TA-knap på jeres radio og aktivér den, så kan I også dagligt glæde jer over at I ikke bor syd, vest eller nord for København...
Besvaret
Godt man havde trafik radio slået til, fik en advarsel på broen første gang og igen i tunlen så kørte af ved lufthavnen, der var godt nok også kaos men det gik noget hurtigere end at holde og vente. Jeg er da glad for du ikke bakkede Ulmus, men det var der nogle andre psykopater der gjorde, kunne se dem da jeg holdt og ventede på grønt lys lige efter afkørelsen. Jeg fatter ikke at man kan være så syg i skalden at man begynder at bakke tilbage i nødsporet til sidste afkørelse. Lige inden de bakkede kom der en falck bil og kørte gennem nødsporet og efter jeg kom forbi krydset kom der en læge bil. Det er satme smart at blokere nødsporet hvis andre længere fremme skal have læge hjælp, føj for satan håber i skammer jer:sick:
Ja det er utroligt at folk er så ligeglade med andre.... men det er jo den samme historie igen og igen... men burde sætte et par praktikanter fra politiskolen til at stå ved afkørslen og indkassere kørekortet når de kommer i nødsporet....
Besvaret

Puha ja - jeg blev også overrasket midt i tunnellen ved Tårnby da de foregående bil pludselig bremsede hårdt op. Jeg måtte bremse op på siden af bilen foran og det var kun et held at der var plads imellem ham og væggen... Har ikke set folk køre så aggressivt før selvom jeg kører igennem Kbh. hver dag... :-(

Besvaret

måske kunne politiet også lige lade være med at blitze folk nå de ved at de kommer med 150 i timen. ikke at det okay at køre hurtigt, men altså det er sku livsfarligt at forskrække folk på den måde.

Besvaret
Puha ja - jeg blev også overrasket midt i tunnellen ved Tårnby da de foregående bil pludselig bremsede hårdt op. Jeg måtte bremse op på siden af bilen foran og det var kun et held at der var plads imellem ham og væggen... Har ikke set folk køre så aggressivt før selvom jeg kører igennem Kbh. hver dag... :-(
hvordan står det til med at holde afstand til forankørende? :rolleyes:
Guest Supermule
Besvaret

Ja det er utroligt farligt når man kører og småsover........;) Det er jo det jeg har sagt hele tiden....... Man bliver passiv og uopmærksom. Derfor der båttede 8 biler op i hinanden.... Jeg kørte 300+ i tunnelen forleden (som passager) og der skete ingenting....Ergo er det ikke farten der er problemet.......:lol: ;)

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

• Tilføj...