skallstorp Skrevet February 6, 2008 Rapporter Skrevet February 6, 2008 Flere jeg kender har spurgt hvor folk har boet för de flyttede til Sverige. Folk har den opfattelse at de fleste kommer fra syd for Köbenhavn. Jeg tror mere at der er rigtig mange fra Amager. Det syntes jeg ofte at folk skriver i forskellige indläg (Amager, der formoder jeg at det er Sundby ?) Så spörgsmålet er : Hvor boede i för Sverige ?
Madsen Besvaret February 6, 2008 Rapporter Besvaret February 6, 2008 Flere jeg kender har spurgt hvor folk har boet för de flyttede til Sverige. Folk har den opfattelse at de fleste kommer fra syd for Köbenhavn. Jeg tror mere at der er rigtig mange fra Amager. Det syntes jeg ofte at folk skriver i forskellige indläg (Amager, der formoder jeg at det er Sundby ?) Så spörgsmålet er : Hvor boede i för Sverige ? Herning :D Byen hvor trådene knyttes...
Zidane Besvaret February 7, 2008 Rapporter Besvaret February 7, 2008 6760 2 fra Jylland indtil videre :D
newport Besvaret February 7, 2008 Rapporter Besvaret February 7, 2008 1 gang Holte 2 gang Los Angeles
Gio Besvaret February 7, 2008 Rapporter Besvaret February 7, 2008 Første gang = Roskilde Anden gang = Frederiksberg
Junkeren Besvaret February 7, 2008 Rapporter Besvaret February 7, 2008 8000 C Helt til Sverige, som vennerne sagde derhjemme....
benjaminsmor Besvaret February 7, 2008 Rapporter Besvaret February 7, 2008 Wow troede som Skallstorp at der ville være mange fra amager. Nå men min mand og jeg er fra amager (kastrup+sundby).
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu