Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Var lige ude til en gang bilvask i det gode vejr. Kiggede lidt på min nummerplade og spurgte min svenske hustru, om hun havde noget trick til at huske nummeret. Hun kiggede lidt på KHM... - og sagde: "Kunglig Höghets Majestät" - og straks blev min bil mere værd. Er der andre, der har specielle bogstaver på nummerpladen såsom GPS eller PIK - eller husketricks til pladen?

• Svar 108
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret

For 5 år siden så jeg et lignende foto hos en kammerat i Stockholm: to volvo'er parkeret ved siden af hinanden, den ene hed LEB, den anden hed GAY t113.gif Tænkte med det samme, shit der kører sådan cirka 1000 GAY biler rundt her i Sverige u13.gif

Besvaret

Tja min nummerplade hedder MXA, så naturligvis hedder bilen Max - Vi kan så bare ikke finde ud af om den er ordblind eller om den har været til numerolog:laugh:

Besvaret

Min hedder WWO - så der tænker jeg jo på World War One eller World of Warcraft for ordblinde... (er sur over, at den ikke har WWW!) De sidste er 262, og det er såmænd nummeret på vores fastighet... :th2: Generelt synes jeg at de svenske nummerplader er sjove - man kan tit få morsomme forkortelser eller ord ud af dem... (jaja, jeg er ikke blevet voksen endnu...!) Men i det mindste skriver jeg dem ikke ned - med mindre de kører tilstrækkeligt tåbeligt...

Besvaret

Vores nye bil hedder GUF ! Det synes vi faktisk er meget passende, for den er sørme dejlligt. Den anden hedder RUT, så vi har været heldige ;) Synes vi i hvert fald selv. Men helt generelt synes vi også de svenske nummerplader er sjove, og når man har barn der skal begynde i skolen, er det faktisk også en sjov måde at træne alfabet....

Besvaret

Har også set WTF! Men så har jeg her i malmö så til gengæld set OMG, RMA (min favorit), GPU og en til som jeg fylder i når jeg kommer i tanke om den! :) Vil selv helst ha´: GGG

Besvaret

Min hedder ALA - og mine venner var hurtig til at smide et h til i røven på den griner - så nu er det bare gude bilen - og det er self. en merc. så hvad ellers griner. Det hjalp ikke at jeg vist nok husker noget om det staves allah ? hehe

Besvaret

Vi har UXN - Jesper siger det er Unix for ordblinde... Den anden hedder GCF, der er jeg altså ikke rigtig kommet på noget endnu (til gengæld er farven så påfaldende at man alligevel altid genkender den!)

Besvaret
Har også set WTF! Men så har jeg her i malmö så til gengæld set OMG, RMA (min favorit), GPU og en til som jeg fylder i når jeg kommer i tanke om den! :) Vil selv helst ha´: GGG
Jeg stirrer mig også blind på alle de der internet-forkortelser! Jeg ville dog gerne have LOL... :)
Vi har UXN - Jesper siger det er Unix for ordblinde... Den anden hedder GCF, der er jeg altså ikke rigtig kommet på noget endnu (til gengæld er farven så påfaldende at man alligevel altid genkender den!)
Er den gul? :D For så skal den da hedder den Gule Citron Fromage...!
Besvaret
Er den gul? :D For så skal den da hedder den Gule Citron Fromage...!
Nej, den er smølfeblå med glimmer (turkisblåmetallic :th2:) I daglig tale smølfomobilen af samme årsag....
Besvaret
Nej' date=' den er smølfeblå med glimmer (turkisblåmetallic :th2:) I daglig tale smølfomobilen af samme årsag....[/quote']General Color Failure... :rolleyes:
Besvaret

De to biler, som jeg færdes i, er totalt uinteressante, sådan rent bogstavsmæssigt, men vi ser tit en bil med SGU - og så siger vi: Der er den sgu igen... :rolleyes:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...