Guest Supermule Skrevet August 12, 2007 Rapporter Skrevet August 12, 2007 http://www.hemnet.se/search/maklarutbud/object_frame.asp?objektid=3735831&service=hemnettogp&caller=main&area=13&kommun=231,273&oresundssok=&url=http://www.bostad.dn.se/bostadsborsen/sok/results/ Totalt fedt!!!!!
Nulla Besvaret August 12, 2007 Rapporter Besvaret August 12, 2007 Ja det var da ok nice....MEN synd de har smækket billigt egeparketgulv på 1.sal
Markowitch Besvaret August 12, 2007 Rapporter Besvaret August 12, 2007 Ja det var da ok nice....MEN synd de har smækket billigt egeparketgulv på 1.sal Tilgengæld er der så meget andet de ikke har sparet på Alt i alt, ville jeg kunne befinde mig helt fint i dette hus. Selvfølgelig med det forbehold at kvateret ikke er belastet af xenofobisk selvtilstrækkelighed. Mon om medlemsskab til den nærliggende golfklub følger med i handlen? Det ville være ærgeligt om man skulle skrive sig op på vanlig vis, når de har 99 års ventetid. :D
BS Besvaret August 12, 2007 Rapporter Besvaret August 12, 2007 Men for helvede da! Hvem hiver brænde stakken med ind i stuen. Hyggeligt med alt det kryd og kravl der gemmer sig i sådan en indendørs. Alt andet end lige var der mange andre huse jeg hellere ville have.
credde Besvaret August 12, 2007 Rapporter Besvaret August 12, 2007 Fedt hus, surt grunden kun er på lige knap 900 kvadratmeter!
Guest Supermule Besvaret August 12, 2007 Rapporter Besvaret August 12, 2007 Hva' så Søren Ryge???????? Bare der er plads til en pool på 10x16 meter, så er det sgu fint med mig!!! Fedt hus' date=' surt grunden kun er på lige knap 900 kvadratmeter![/quote']
Markowitch Besvaret August 12, 2007 Rapporter Besvaret August 12, 2007 Uhh, hvor er der meget jantelov i denne tråd. Allerede to indlæg der fremhæver små detaljer der lige trækker ned - :D. Jeg ville ikke et sekund betvivle at I er de rigtige til at føre forhandlinger med mægler Men for helvede da! Hvem hiver brænde stakken med ind i stuen. Hyggeligt med alt det kryd og kravl der gemmer sig i sådan en indendørs. Alt andet end lige var der mange andre huse jeg hellere ville have. Enkelt - køb huset og smid brændestablen ud af "stuen", der iøvrigt er et växtrum... Fedt hus' date=' surt grunden kun er på lige knap 900 kvadratmeter![/quote'] Enig, jeg tror der er ondt om pladsen nede i Falsterbo.
BS Besvaret August 12, 2007 Rapporter Besvaret August 12, 2007 Uhh, hvor er der meget jantelov i denne tråd. Allerede to indlæg der fremhæver små detaljer der lige trækker ned - :D. Jeg ville ikke et sekund betvivle at I er de rigtige til at føre forhandlinger med mægler Enkelt - køb huset og smid brændestablen ud af "stuen", der iøvrigt er et växtrum... Enig, jeg tror der er ondt om pladsen nede i Falsterbo. Godt nok hedder tråden "Sygeste HUS..." MEn ser det da som en helhed. Der synes jeg ikke det er SÅ wauw som nogen vil gøre det til. Men det nok bare smag og behag mere end det er jantelov.
Markowitch Besvaret August 12, 2007 Rapporter Besvaret August 12, 2007 Godt nok hedder tråden "Sygeste HUS..." MEn ser det da som en helhed. Der synes jeg ikke det er SÅ wauw som nogen vil gøre det til. Men det nok bare smag og behag mere end det er jantelov. Oki, det er jo fair nok. Min wauw faktor blev heller ikke ramt. Flot hus, ja bestemt, men 11.500.000 SEK?? Tja, de har vel lov at prøve... :D
jacobe Besvaret August 12, 2007 Rapporter Besvaret August 12, 2007 Hmmmm.... "Kastberga Slott" ved Eslöv var til salg indtil for et halvt års tid siden, hvor det blev købt - af danskere... Det sygeste hus, jeg har set tilsalg herovre endnu, IMHO
mrode Besvaret August 12, 2007 Rapporter Besvaret August 12, 2007 Hmmmm.... "Kastberga Slott" ved Eslöv var til salg indtil for et halvt års tid siden, hvor det blev købt - af danskere... Det sygeste hus, jeg har set tilsalg herovre endnu, IMHO Ja, jeg tænkte nu også mest på det, da jeg så titlen.. Var det ikke noget med de danskere "kun" købte den som feriebolig?
credde Besvaret August 13, 2007 Rapporter Besvaret August 13, 2007 Hva' så Søren Ryge???????? Bare der er plads til en pool på 10x16 meter, så er det sgu fint med mig!!! Yes men der er jo ingen grund til at naboen skal glo ind i haven vel. Synes det er så trist, når grundene er under 1000 kvadratmeter :th2:
Sokralex Besvaret August 13, 2007 Rapporter Besvaret August 13, 2007 WAUW ja nu piker jeg da tror jeg inviterer dem til krabse gilde her i lindeborg på 2 sal så kan det være der kommer noget den anden vej Hmmmm.... "Kastberga Slott" ved Eslöv var til salg indtil for et halvt års tid siden, hvor det blev købt - af danskere... Det sygeste hus, jeg har set tilsalg herovre endnu, IMHO
Lynge Besvaret August 13, 2007 Rapporter Besvaret August 13, 2007 Jeg vil også sige at huset er da klart meget flot, men grunden er som Credde siger for lille og prisen er da alt for høj.
Scion Besvaret August 13, 2007 Rapporter Besvaret August 13, 2007 Hmmmm.... "Kastberga Slott" ved Eslöv var til salg indtil for et halvt års tid siden, hvor det blev købt - af danskere... Det sygeste hus, jeg har set tilsalg herovre endnu, IMHO ja se dét er noget særligt, jeg ville aldrig købe et hus som det OP skrev om. Det er da fint nok, men det er ikke rigtigt fedt, hvis man alligevel skal ud og lægge så mange penge, så skal det altså være TOP lækkert - ikke bare lækkert med visse forbehold.
jacobe Besvaret August 13, 2007 Rapporter Besvaret August 13, 2007 Ja' date=' jeg tænkte nu også mest på det, da jeg så titlen.. Var det ikke noget med de danskere "kun" købte den som feriebolig?[/quote'] Det var ihvertfald det de sagde, da vi mødte stødte på den ene af de nye ejere. Bagefter blev vi enige om, at det garanteret er købt af et firma som en slags timeshare-frynsegode... eller noget.
dan Besvaret August 14, 2007 Rapporter Besvaret August 14, 2007 Ja hold da op. Det hus er sgu vildt. Jeg kender ikke til området, så måske er det dyrt - måske er det fair. Men en fortræffelig præsentation på nettet Supermule. Ville sgu gerne sikre dig provisionen, meeeeen er 8 mill for dyrt HAHAHA....
EBL Besvaret August 14, 2007 Rapporter Besvaret August 14, 2007 Fedt hus, men jeg må jo sige at jeg ikke ville være meget for den mæglerpræsentation hvis det var mig. Læg mærke hvordan vi får den fulde adresse OG billeder af alle de lækre og dyre møbler, højtalere, tv'er m.v., Godt nok er der også alarmanlæg i flere af rumene kan man se, men jeg ville dog have bedt mægler om enten at sløre adresse eller undgå alt for udstillende billeder. Kald mig bare paranoid....
Guest Supermule Besvaret August 15, 2007 Rapporter Besvaret August 15, 2007 Sjovt....Jeg sagde det samme til Rikke, da vi kiggede på det..... Fedt hus, men jeg må jo sige at jeg ikke ville være meget for den mæglerpræsentation hvis det var mig. Læg mærke hvordan vi får den fulde adresse OG billeder af alle de lækre og dyre møbler, højtalere, tv'er m.v., Godt nok er der også alarmanlæg i flere af rumene kan man se, men jeg ville dog have bedt mægler om enten at sløre adresse eller undgå alt for udstillende billeder. Kald mig bare paranoid....
Nils Besvaret August 15, 2007 Rapporter Besvaret August 15, 2007 Det hus må ligge usædvanligt godt. Det ligner udefra domicilet for en håndværksvirksomhed i Midtjylland. En barak nærmest IMO, men smag og behag... En køber med 11,5 millioner i hånden kan vælge og vrage. Når man har sat sig for, at man vil have en overpris på adskillige millioner, så er B&O-grejerne sikkert en meget god investering - nu er det jo også muligt, at fotografen tog dem med igen, da han kørte. :)
Gio Besvaret August 15, 2007 Rapporter Besvaret August 15, 2007 Går den så går den...homestaging eller ej. (Gad vide om vi så får fornøjelsen af elgen i flere af firmaets kommende annoncer? :th2:) Desuden (og det står ikke i annoncen, men er til at grave frem, hvis man kontakter mægler) er nabokonens datter utroligt velduftende, og modtagelig for mandlig charme og gaver. For ikke at tale om kassedamen i den nærliggende ICA, som er gammel Miss Universe, og i sine gyldne år har udviklet tendens til nymfomani. (det tæller altsammen)
Guest Supermule Besvaret August 15, 2007 Rapporter Besvaret August 15, 2007 Ikke ringe....... Hvornår flytter du så ind???? Går den så går den...homestaging eller ej. (Gad vide om vi så får fornøjelsen af elgen i flere af firmaets kommende annoncer? :th2:) Desuden (og det står ikke i annoncen, men er til at grave frem, hvis man kontakter mægler) er nabokonens datter utroligt velduftende, og modtagelig for mandlig charme og gaver. For ikke at tale om kassedamen i den nærliggende ICA, som er gammel Miss Universe, og i sine gyldne år har udviklet tendens til nymfomani. (det tæller altsammen)
Gio Besvaret August 15, 2007 Rapporter Besvaret August 15, 2007 Ikke ringe....... Hvornår flytter du så ind????Selvom jeg havde knasterne til det, så fyrede jeg dem ikke af på dén hytte - med garanti!
Mr. Kubik Besvaret August 22, 2007 Rapporter Besvaret August 22, 2007 De folk der laver "natarbejde" ved da nu, hvor de skal hente diverse B&O udstyr :-D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu