Madsen Besvaret November 11, 2007 Rapporter Besvaret November 11, 2007 Det er forsvarligt at køre 150 km/t i tunnelen, når man er politibil???? Uden blink og horn???? Men ikke når man er privatperson????? Vi har jo konkluderet adskillige gange hvor oprevet folk bliver over den vanvittige hastighed der bliver kørt med dernede..... Politiet har overskredet hastigheden med næsten 70%...... Men det er ok, fordi det er politiet???? Den holder bare ikke! Jeg håber virkelig selv at du kan se, hvor latterlig din argumentation er. Du nævnte selv noget med, ikke at diskutere for diskussionens skyld... Jeg har forklaret... Skulle du have mere du gerne vil af med, så ring til politiet og forklar dem, hvordan du synes tingene hænger sammen... De kan sikkert lære noget, da du jo åbenbart ved så meget, at du kan undvære hovedet. EOD for mit vedkomne og god søndag :)
Kasper Besvaret November 11, 2007 Rapporter Besvaret November 11, 2007 Om det må kan sikkert diskuteres, men det gør det fordi de KAN :) Jeg blev på et tidspunkt overhalt af en civil politi motorcykel, der kørte langt over tilladte. Desværre kørte jeg forbi ham senere (derfor jeg fandt ud af han var civil). Efterfølgende ringede jeg til politiet og spurgte om det kunne være rigtigt at han måtte køre så stærkt uden nogen form for signal. Svaret blev: Han havde nok set noget vigtigt. Politiet dækker over hinanden, hvilket er klart nok, i så udsat et job. Men jeg holder stadig på at ham på den civile politi motorcykel, kørte forstærkt med samme argument som alle andre der kører for stærkt. Hvorfor skulle man ikke også gøre det når man skulle fra KBH. til Ribe.
CoolAIR Besvaret November 11, 2007 Rapporter Besvaret November 11, 2007 Lad nu være med at diskutere for diskussionens skyld. ;) Damn, man lærer noget nyt hver dag. Jeg er i chok!
GULVmanden Besvaret November 11, 2007 Rapporter Besvaret November 11, 2007 Det er forsvarligt at køre 150 km/t i tunnelen, når man er politibil???? Uden blink og horn???? Men ikke når man er privatperson????? Vi har jo konkluderet adskillige gange hvor oprevet folk bliver over den vanvittige hastighed der bliver kørt med dernede..... Politiet har overskredet hastigheden med næsten 70%...... Men det er ok, fordi det er politiet???? Den holder bare ikke! Hørt!!!! :th2: Men måske var der varme basser, frisk kaffe og ung pige strip på gården....
bananas Besvaret November 11, 2007 Rapporter Besvaret November 11, 2007 Det er lidt svært at vide om man skal bremse eller ej, når man kører mere end de 90 km/t og bliver overhalet af en politibil. Med "man" tænker jeg naturligvis på de få andre biler end mig selv. *host* Nogen bremsede - andre gjorde ikke - så ud til at skabe lidt forvirring.
Guest Supermule Besvaret November 11, 2007 Rapporter Besvaret November 11, 2007 OG en potentiel farlig situation..... ;) Havde de kørt med lygter, så var der ikke forvirring. Ergo kan det ikke betragtes som forsvarligt at lade være.....:) Det er lidt svært at vide om man skal bremse eller ej, når man kører mere end de 90 km/t og bliver overhalet af en politibil. Med "man" tænker jeg naturligvis på de få andre biler end mig selv. *host* Nogen bremsede - andre gjorde ikke - så ud til at skabe lidt forvirring.
ulmus Besvaret November 11, 2007 Rapporter Besvaret November 11, 2007 OG en potentiel farlig situation..... ;) Havde de kørt med lygter, så var der ikke forvirring. Ergo kan det ikke betragtes som forsvarligt at lade være.....:) Hold da kæft, hvor er du "hellig" lige pludselig.
ulmus Besvaret November 11, 2007 Rapporter Besvaret November 11, 2007 Det er nok mere dine tonede ruder der er årsag end dit udseende. Det er jo lige så meget menneske smuglere de leder efter som narko. Når vi har kört over med hestetransporten' date=' spörger de efter mennesker.[/quote'] Jeg har en stationcar med tonede ruder, men jeg bliver aldrig stoppet.:)
CoolAIR Besvaret November 12, 2007 Rapporter Besvaret November 12, 2007 Det er nok mere dine tonede ruder der er årsag end dit udseende. Det er jo lige så meget menneske smuglere de leder efter som narko. Når vi har kört over med hestetransporten' date=' spörger de efter mennesker.[/quote'] Hehe. Nå - man må godt smugle heste!
skallstorp Besvaret November 12, 2007 Rapporter Besvaret November 12, 2007 Nej det man ikke Men vi er bare blevet stoppet en gang med heste i traileren. Heldigt for os fattede tolderen ikke en meter. Utroligt så hurtigt min mand pludselig kan snakke når det er nödvendigt Hehe. Nå - man må godt smugle heste!
Paul Besvaret November 12, 2007 Rapporter Besvaret November 12, 2007 Må tilstå at jeg endnu ikke har oplevet hverken lastbiler' date=' busser eller biler med trailere køre aggressivt i tunellen - og jeg har endnu tilgode at se en overhaling foretaget af førnævnte type køretøj.[/quote'] Så lykkedes det på vej til arbejde i dag. En eller anden syntes det var nødvendigt at køre 70 km/t gennem tunnellen (muligvis for at nyde udsigten ;) ) så to lastbiler og gråhundbussen overhalede.
gummihat.dk Besvaret November 12, 2007 Rapporter Besvaret November 12, 2007 Jeg synes det er oftere og oftere det sker desværre
Mortimer Besvaret November 18, 2007 Rapporter Besvaret November 18, 2007 Hvis jeg når at opdage tolderne om aftenen, tænder jeg lyset i kabinen ... så kan de se ind, og smiler bare og vifter en forbi, inden man er nået hen til dem for at stoppe. Man kan vel lige så godt gøre deres arbejde nemmere, når man alligevel ikke har bilen fyldt med stoffer og ikke gør så meget i menneskesmugling. Blev stoppet igen her igår aftes, tændte kabinelyset og alt det der, men det hjalp ikke en skid, så nu er jeg oppe på 7-8 stop ( 8 med varevognen med mine møbler og flyttekasser) på mine 3 måneder :D Jeg må have et eller andet de går efter ;)
Homer Besvaret November 19, 2007 Rapporter Besvaret November 19, 2007 Jeg må have et eller andet de går efter ;) Det må være Bundesliga-frisuren...
Gio Besvaret November 19, 2007 Rapporter Besvaret November 19, 2007 Det må være Bundesliga-frisuren... ....*luuuuuft*
Mortimer Besvaret November 19, 2007 Rapporter Besvaret November 19, 2007 Jamen huhej hvor det går, 9. stop her til aften, flink dame ellers ;) kunne dog se par andre holdte øje med mig, tror de anså mig som en flugtrisiko :D
NGO Besvaret November 19, 2007 Rapporter Besvaret November 19, 2007 Sku godt klaret der Mc-Gyver. Må jeg køre med dig en dag - bare for at prøve ? På 3 år og et sted over 500 gennemkørsler af toldanlæget jeg har formået at skulle sige "jeg er på vej hjem", til en tolder med en lommelygte 3 gange. (hvis der er nogen der skal ha noget "Knark" transporteret over så siger i bare til )
Toft Besvaret November 20, 2007 Rapporter Besvaret November 20, 2007 Vi blev også stoppet omkring midnat igår, and so fucking what???!!! Det er bare at sige hej, og så videre... En dag gider du ikke længere tælle hvor mange gange du har hilst på tolderne... Life goes on...
credde Besvaret November 20, 2007 Rapporter Besvaret November 20, 2007 Jamen huhej hvor det går, 9. stop her til aften, flink dame ellers ;) kunne dog se par andre holdte øje med mig, tror de anså mig som en flugtrisiko :D De kan godt lide at stoppe varevogne - der kan jo gemme sig mange ting inde bagi jo ;)
alex Besvaret November 23, 2007 Rapporter Besvaret November 23, 2007 Så er det vist bare et spørgsmål om tid.... http://jp.dk/indland/trafik/article1179226.ece Mvh Alex
ulmus Besvaret November 23, 2007 Rapporter Besvaret November 23, 2007 Jamen huhej hvor det går, 9. stop her til aften, flink dame ellers ;) kunne dog se par andre holdte øje med mig, tror de anså mig som en flugtrisiko :D Du må se meget mistænkelig ud ;) Jeg har kørt over i 6½ år og er blevet stoppet 3 gange, hvor de spurgte, hvor jeg have været (hvad det så rager dem!!) men straks blevet vinket frem. Det sidste år har jeg haft en Volvo V40 med tonede ruder, men det har ikke forværret min situation.
bananas Besvaret November 23, 2007 Rapporter Besvaret November 23, 2007 De kan godt lide at stoppe varevogne - der kan jo gemme sig mange ting inde bagi jo ;) Det kommer helt klart an på hvilken bil man kører i. Jeg har kørt over omkring 200 gange i en Audi A8 - jeg er måske blevet spurgt om hvor jeg kom fra eller om jeg havde noget at fortolde af tolderen højst 3-4 gange - og "forhøret" tog hver gang max 10 sekunder. Første gang jeg kørte over i en VW Caddy (lånebil fra værkstedet) blev jeg stoppet og udspurgt meget grundigere end nogensinde før.
biz Besvaret November 23, 2007 Rapporter Besvaret November 23, 2007 De kan godt lide at stoppe varevogne - der kan jo gemme sig mange ting inde bagi jo ;) Og stationcars :)
SanneJ Besvaret November 23, 2007 Rapporter Besvaret November 23, 2007 Altså, jeg bliver da ofte stoppet på mc også. So what... De gör jo bare deres arbejde -og keder sig vel bravt en gang i mellem! Så jeg tager gerne en lille sludder med dem:)
Paul Besvaret November 23, 2007 Rapporter Besvaret November 23, 2007 Det er godt nok sjældent jeg bliver standset i Lupoen. Nu er den jo også til at overskue - allerede inden jeg når hen til tolderburet. Men, er da blevet standset af en rigtig toldersild, hun ville utrolig gerne snakke. :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu